neděle 5. dubna 2009

VEČEŘE S DANCE TEAMEM

Dneska se konala ta závěrečná večeře s dance teamem. Když to srhnu: úžasné zakončení dance season!!
Začátek byl celkem nudný, ale po asi 10 minutách se oběvila večeře, jakoby švédské stoly a začalo se povídat. My holky sme seděly u jednoho stolu a rodiče u dalších. Se mnou šla Marta. Dost se tam povídalo o PROM, blíží se, je 1. května, já si včera koupila šaty, po dlouhém váhaní a debatování :)) mám fialové. Moje nejoblíbenější barva a střih je fakt nádherný, sem moc spokojená. No ale zpátky k dance teamu. Poté se všichni přesunuli do jiné místnosti, rodiče seděli na okraji a my v půlkroužku. Carol řekla, že je to tradice a každá seniorka si sedla na tu židli uprostřed a každá holka k ní něco řekla. Bylo to i hezký zavzpomínání :)). Mě potěšila zejména Natalé, která ke mě řekla fakt pěkný věci, třeba jak sme na naší druhý soutěži si spolu sedly a povídaly sme si.. o různých věcech, holčičích :))...nechci to tu rozebírat, ale hezky to připoměla, já na to málem zapoměla :)). Potom mě potěšila Alex, strašně milá holka, skoro pro celý team taková mamma :)). Amy, freshmanka, nic moc k nikomu nevyplodila, její pubertální věk udělal svoje a řehnila se jak kobyla... Graci řekla, že si váží, že mě poznala a že nejen, že sem přijela do cizí země na high school, ale že sem se i rozhodla být součástí školy, jakožto ve sportovním teamu a že je to ten nejlepší způsob, jak high school doopravdy poznat.. Allison chválila mojí angličtinu, že je až neuvěřitelný, jak moc sem se zlepšila, že kolikrát teď na konci jí přišlo, že mluvím bez přízvuku, což dost holek potvrdilo (pro rejpaly: já neříkám, že přízvuk nemám anebo že je toto zákonitá pravda), Zoe říkala, že když mě prvně viděla na French class, kterou sme měly spolu na začátku roku, že mě strašně chtěla poznat, že vypadám cool (ha!) a že je šťastná, že se jí to podařilo.. Natalé taky řekla, že se mnou určitě chce udržovat kontakt, že to pro ní hodně znamenalo, že sem byla v dance teamu.. úterky večer.. Haha Sammy si vzala na sebe pak Marina´s sluneční brýle, to bylo dost vtípný.. ona I am Marinaaa... nejlepší bylo, jak v nich vypadala :D ... Claire řekla, že po jejím prvním assembly za ní přišel jeden kluk s tím, že chci být v dance teamu, řekl jí o mě a já tak dostala kontakt na Carol.. aspoň vím, komu můžu být vděčná ::). Natalé zrovna bylo po operaci kolene, po třetí v životě.. ale není to jen kolena, mám něco víc.. prý jí podruhý dávali šlachu z mrtvoly. To by mě asi kleplo. Také ještě říkala, že se jí líbilo, jak když se mi změnila formace, že sem tam bez řečí dala nohy :)), že sem se vždycky usmívala.. joo Allison mi děkovala, že sem se smála jejím vtipům.. bože tohle se milí čtenáři ani nesnažte rozluštit.. :D ... Po tomto kolečku nám Carol dala různé diplomy, certifikáty..celkem jich mám asi pět (i z Winter Awards), tak to budu mít doma pokoj hezky vyzdobený haha :)) taky plánuju si udělat koláž z fotek, a dalších věcí..a pověsit si to na zeď :). Na závěr sme si vzaly každá Thank you page, která udělala každá pro každou, takže to bude taky moc hezká památka.. no teda, musím říct, že dance team mi dal fakt úplně nehorázně zkušeností, bylo to to nejlepší, co sem mohla udělat a budu si to vždycky pamatovat, zdá se mi to až neskutečný, neuvěřitelný, že sem to vůbec zažila!! Jako sen, fakt.
Carol jsem pak dala takový dáreček, zelené visací náušnice Swarovski, přesně její styl :)) a přáníčko a pohled Prahy, kam za mnou chce přijet, což teda bude bomba mít v ČR na návštěvě výstřední, neopomenutelnou Carol :)). Měla z toho strašnou radost a i se mi rozbrečela.. :)
Nevím, co napsat dál.. už mě nic nenapadá, prostě tento dance team Trojanes ladies byl soo amazing and glamorous!!
(tento článek sem si napsala víceméně pro sebe, spojitosti a různé narážky nikdo nepochopí.. ale já si to sem chtěla napsat :).

Žádné komentáře: