neděle 14. prosince 2008

PÁR VĚCÍ

Tak sem se dneska rozhodla něco napsat..
V pátek byla Christmas party u Carol, potom přidám pár fotek. Bylo to fajn, nejdřív sme se najedli (mě to moc nechutnalo, holt americký jídlo je prostě jiný), potom si někdo zahrál kulečník. Nejlepší byla Alyssan..to je neskutečná holka, je to juniorka a šílený střevo :D. V jedný chvíli si sedla na kulečník a ten se skoro převrátil, tak rychle vystřelila a tím tágem vrazila do stropu, tak tam byla jakási černá tečka :D. Furt lepší než díra.. no a když odcházela, tak zakopla o boty, co byly u vchodu a pak hodila takovou pózu :). Ale párty se vydařila, dárky sme rozbalovaly způsobem, že každý přinesl něco do hodnoty 15 dolarů a dalo se to pod stromeček. Potom sme dostaly karty a podle čísel sme si šly vybírat.. já sem šla jako třetí, což bylo dobrý, a dostala sem takový růžový leg warmers, takový jakoby podkolenky.. což dost holky nosí na tancování. A jak sou růžový, taková světloulinká růžová, tak holky Ohh, it looks like a baby :o)). No a když se někomu, kdo byl na řadě, se líbil dárek, co dostal někdo předtím, tak mohl říct, že ho chce. Což ale moc lidí nedělalo, ono je přece jenom divný tahat někomu dárek z ruky, když se mu taky líbil. Mě se nejdřív můj dárek moc nelíbil, ale když sem viděla nějaký další dárky, tak sem byla fakt ráda za můj.. někdo dostal třeba jen takovou obyčejnou šálu, nebo krém na ruce.. a to moje je úplně cute :). Já sem dala červeno-černou šálu a všem holkám se to děsne líbilo... zajímavý je, že můj dárek si vybrala zrovna Marina :). Potom sme si hráli s kartama, různě sme lítali po Caroliným domě.. bylo to fajn, jak říkám, pak přidám nějaký fotky, ale bohužel nikde nejsem já :o). Carol měla dům fakt hezky nazdobenej, což má ale většina Amíků, hodně stromečků a pak velký strom :D, sobi, ty vánoční čepice.. a domy šííííleně "nazdobený".. jako něco je jak hořící hnízdo.. možná se dneska večer půjdu projít a něco nafotím..
V sobotu dopoledne sem měla skoro 3 hodiny trénink v Carol´s studiu. Přišel tam skoro celý dance team a už začínáme sestavu na State competition, která je teda v půlce března. Před State budeme mít tréninky až pět hodin denně..no to se chci vidět :D.
Pak sem včera byla nakupovat vánoční dárky ve Washington square, bylo tam strašně moc lidí. Dokonce sem tam potkala Natalé z dance teamu (jo její máma je Němka), což je fakt strašně sympatická holka, navrhla, že můžeme kupovat spolu, jenže zrovna včera sem neměla čas, což mě naštvalo.. fakt bych s ní ráda šla.. ale tak se jí zeptám a někdy jindy můžeme vyrazit, třeba až se vrátím z Floridy, tak můžem jít na povánoční slevy :). Ale připadala sem si jak magor, protože mimo ostatních věcí sem sháněla kraťasy a sukně na Floridu.. což je opravdu divný mezi kabátama hledat něco mini :D. No taky že sem nic nenašla.. něco jo, jenže takový šílený zbytky, že to radši bych chodila v plavkách :D. Ale měla sem fakt strašně málo času, takže sem to nemohla ani pořádně projít :(. Což nevím, jak to udělám, protože teď je sníh, což tady znamená jediný: seš doma, nikam nemůžeš.. možná nám zítra zruší školu, ale Marta před chvílí říkala, že nejspíš ne, že se to asi zlepší. Ale mezi náma.. ono to zas tak horký není, podle toho, co všichni říkali, mi běželo hlavou, že to je asi fakt hrozný.. jenže je to úplně normální, prostě sníh :D. V ČR je taky sníh a ne málo a lidi taky jezdí do práce, do školy, na návštěvy, nákupy... mě to trošku přijde jako taková ta "americká demence", jestli víte, jak to myslim :D.
Jo a ještě v tom obch. centru včera, sem nemohla najít Martu, tak sem jí volala, jenže klasika, to nezvedala.. pak mi volá do školy třeba a říká, jak se máš.. jen že se nudí, tak volá.. teď už jí to moc nezvedám, jednak nemám ve škole čas a za druhý mi to přijde divný.. a stojí mě to peníze, který teď po mě každej chce, tu něco na dance team, potom grad night, yearbook... ptala sem se ostatních exchange studentů, jak to mají a celkem podobně jak já.. opravdu netuším, kde Student agency vzala ten hlod, 200 doarů měsíčně.. no ale zpět k tomu, jak sem hledala Martu..no protože sem se jí nemohla dovolat a prolítla sem celý obchod, tak sem šla k pokladně a dala sem si jí vyhlásit rozhlasem :D. Chytrý viď :D. A jak rychle přišla :D.
Včera večer sem spala u Dandy a fakt super sme pokecaly. Má dobrou rodinu, taková typicky americká (i když to jídlo ti nezávidim) a mají šíleně vysokej strom, až do druhýho patra :o)).
Zjišťuju, že bych si potřebovala po tom půl roce už konečně zajít ke kadeřnici.. což je tady nehorázně drahý, ale zeptám se Natalé, ta platila 36 dolarů, mě Marta říkala, že se ptala a že by mě to stálo 100 dolarů u její kadeřnice, což mi přijde fakt moc. To si to radši ostříhám sama, jak v 15ti tu ofinu mami :D.
Jinak jak sem dneska byla u Dany, tak si povídala se svým tátou a já sem si tak říkala, že mě chybí takovej ten typickej českej humor, krapet rejpavej a já nevim co ještě.. Prostě normální lidi, viď, Robine :D (my víme :o)).
Jo jinak ve středu sem byla s Martou na té návštěvě. Byly tam jen ženský, takovej šíííleně luxusní dům, a prodávaly tam od nějaký soukromý firmy šály (tam sem koupila jednu pro dárek na dance team a jednu sobě, ale jinou.. mami, když něco kupuju,tak i pro sebe :D chápeš viď :D), trika, džíny, šperky..Fakt hezký to tam bylo, mám pár fotek a dokonce i sebe :D.
No tak se zatím mějte, já sem jdu fláknout ty fotky a pak si udělám úkol na fucking government a půjdu se dívat na Step up, našla sem to na netu a já ten film prostě miluju.. navíc je tam spousta prvků, co bude v naší State competition.. kdyžtak odkaz je tady :) http://www.filmz.cz/2008/11/28/let%c2%b4s-dance-step-up/#more-50

Žádné komentáře: