středa 1. dubna 2009



Na hodině english s Ms. Dakin sme četli knížku Kite runner (=Lovec draků) a právě koukáme na film. Příběh se odehrává v Afghánistánu, částečně i v Americe.. v podstatě je o přátelství dvou Afghánských kluků.. nebudu tady vypisovat děj, někdo ho třeba zná a kdo ne a zajímá ho to, najde si to. Nevím, jestli autorovým cílem (koneckonců i cíl učitelky) bylo přiblížit svět Afghánistánu nebo pozorovat neobvyklý vztah mezi Hassanem a Amirem jakožto příběh o zradě, přátelství a o svědomí, které dokáže hryzat pěkně dlouho, ale knížka i film je to fantastický.

Jinak poslední dobou mi dost lidí říká, že už se mi to chýlí tady ke konci. Jako kdybych to nevěděla xD. Já sama teď nevím, jestli se dom vlastně těším nebo ne.. jasně, po roce ráda uvidím všechny a všechno, ale na druhou stranu úplně vidím, jak se to krátí celkem dost rychle.. navíc mám teď i na každý víkend nějakou akci, v týdnu se nenudím.. a čím dál víc začíná převládat pocit, že mi po tom všem bude smutno. Jak sem psala, těším se domů, ale smutek začíná převládat.

Doma se stále dělá remodeling, předělává se barák skoro celý..nové dlaždice, maluje se, nové koberce ... šílený.

Kdosi se mě v komentářích ptal, jak to bude s mojí školou v ČR. Nevím. Možností je několik, záleží na tom, která vyjde.Pak sem určitě dám vědět. Určitě ale požádám o nostrifikaci.

Počasí je u nás narozdíl od ČR šílený... prší, 48 F.. ale v neděli má být 60 a sluníčko, tak snad. Dyť je duben proboha..nechci moje narozky, který mám za dva týdny a pár dnů, trávit v kožichu :D. Jo mimochodem pojede se do Seattlu, tam se nehorázně těším!! A hopefully v květnu vyrazíme do Kanady, Vancouver.

Golf nakonec hrát nebudu, důvody tady vypisovat taky nebudu.

Mám první týden, kdy nevstávám do školy v 5 ráno, ale až v 7 :D. Hezky si to zatím užívám, ráno si u snídaně čtu..paráda. Sem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží..:))


Tak se zatím mějte =)

Žádné komentáře: