pondělí 2. března 2009

takový výkřik..

V pátek nám odjela konečně ta Dáša... a včera Marta uklízela lednici a říkala, no co budeme dělat s tímhle.. Dáša si koupila asi 20 bílých bulek a ani to nenačala..
Tuhle sem zažila vtipnej moment v english class s Mr.Orcutt. Ptal se, co se ve světě stalo mezi lety 1200 a 1600. Po CHVÍLI (ne chvilce) ticha jeden kluk vypustil: Objevili Ameriku. No, byla sem jediná, kdo se začal smát.. Mr.Orcutt na to: ano, to je určitě důlěžitá událost.. no já se musela hodně krotit :D
Teď se snažím vyfigrovat, co budu dělat o spring break, která je posl. týden v březnu. Marta kdysi, že vyrazíme spolu do Washingtonu DC.. a už dlouho o tom nic nepadlo.. já fakt nechci být týden doma :-/
Dneska bylo hezkých asi 14 stupňů a sluníčko, fakt paráda.. postupně sem odhazovala oblečení :D.
Jinak se mám nějak divně dneska..
Zítra zas trénink ráno, dneska není, jako každý pondělí. Už sem si na tom vyvořila jakousi závislost.. bude mi to chybět, i když se na druhou stranu těším, až si budu vstávat hezky v 7h :)).
Sem si lovila na youtube a tady máte nějaký videa, to si určitě pusťte:
http://www.youtube.com/watch?v=aeQsx_DAkXI&feature=related těhotná hysterická Verešová
http://www.youtube.com/watch?v=h-dpB7bpG4s tohle je Bohdalka, dost mě to pobavilo xD
http://www.youtube.com/watch?v=GS3HG9cDcJ4&feature=related Pat a Mat..zkurvysynu.. taky dost dobrý :D
Pak sem ještě viděla video, taky z Uvolněte se, prosím a na začátku Kraus mluvil o Paroubkovi, že mu položili otázku, zda věří v Boha..on odpoveděl, že se domnívá :D
Zatím se mějte hezky :)

Žádné komentáře: