úterý 2. června 2009

ONE MORE DAY

Zítra je poslední den školy.Na jednu stranu sem ráda (dneska sem nemohla ráno vstát, ležím v posteli a pak si říkám dělej vstávej, už jen dvakrát..), ale na druhý straně sem smutná..prostě už se to chýlí ke konci.. locker už nemám, což těžce nesu xD, učitelé mi dávají malé dárečky, dneska sem dostala od učitelky na US history a pak od učitelky na Photography.. což je od nich fakt moc hezký. První den Finals je za mnou, zítra je english s tím Orcuttem, blázen.. mám prezentaci na jeden projekt, pak píšem esej. Finální projekt mám hotový-zbytek se píše ta esej. Pro jeho radost (zadání bylo krutý, na jednu stránku a na konci: your magazine should be: quick and easy to read, full of pictures, because pictures save time; and full of light and color). Takže ho mám růžovo-fialový :D :D a hoodně fotek, který sem našla na googlu. Pro jeho sadistickou povahu sem mu udělala radost a k mexickýmu fotografovi Metinidesovi sem dala fotku mrtvý ženský, který usekli nohu sebo co.. on se v tom vyžívá, je prostě švihlej. No, pak mám final z matiky a pak poslední final class a to druhou english a to řeknu mojí speech, tak mi držte palce. Pak jí sem chci hodit. Teda nejdřív sem to měla na dvě stránky, což bylo moc, tak sem to zkrátila. Vám sem ale zítra chci dát plnou verzi, jestli se k tomu dostanu :)). A po škole máme ještě senior meeting.
Jo dneska sem měla vtipnou příhodu. Než sem letěla, tak mi mamka dala krásný fialový náušnice. Mě to "někdo někde" zašantročil, takže sem si myslela, že ta jedna už se nenajde.. o víkendu sem dělala úklid, vyhodila sem tunu věcí, a tu jednu zbylou náušnici sem vyhodila, proč jí mít, když ani není v Oregonu, že.. Dneska si přebírám všelijaký pohledy, přáníčka.. co sem dostala za dobu, co sem tady. No a co nenajdu..tu druhou náušnici.. říkám si to snad ne.. já ale tamtu vyhodila. No, bude v popelnici. Ještě se podívám v koupelně do odpadkovýho koše, ale nejni tam. Tak jdu ven a začnu z popelnice vyhazovat věci. Naštěstí tam nebylo nic nechutnýho, takže se to dalo :D. Paul na mě co tam dělám..já, stojící mezi odpadkama, hlásím, že hledám náušnici. Když sem se dostala na dno, furt nic.. pak už sem to nedosáhla, tak sem vzala koště a začala sem to tam prohrabovat s koštětem. Nic! Nevadí, na zemi prohrabávám ty tašky.. nic. Marta mi pak přijde pomoct, sama hledá fialový hodinky a v popelnici už se hrabala několikrát. Prej jestli chci rukavice.. říkám ne, v pohodě. Fakt tam nebylo nic nechutnýho, skoro jen samý papíry, nebojte :D. + krámy z mýho pokoje jako ponožky atd, obaly od krémů atd. Nic se nenašlo. No, tak to tam jdu nandavat. Ještě každý kousíček prohledám. NIC. Celá rozhozená jdu do baráku.. Marta na mě, našla si to?? Říkám ne. Marta: fakt si to vyhazovala? Říkám no jasně, ještě teď to vidím před očima, jak to házím do toho koše!! OK, konec všichni tušíte. Jdu do koupelny, otevírám zásuvku, kde mám v misce nějaký náušnice atd. Prohrábnu to a ... anooo, fialová náušnice je na světě.
Anoo, mám radost, že mám OBĚ!! Nejdřív málem byla na druhým konci Ameriky, pak sem trávila 45minut v popelnici s odpadkama, ale nakonec byla u mě v pokoji.
No, v pátek večer mi sem přijede mamka, bráška a babička s dědou. Joo, a náušnice si vezmu na sebe!!
Mějte se krásně a snad vám sem hodím nějaký smyslupnější článek xD

Žádné komentáře: