pátek 25. července 2008

HOST FAMILY


Tááák, konečně se můžu zařadit mezi ty, kteří mají svojí host family :). Ještě nevím kam, ale v pondělí 28.7. jdu dělat do SA SLEP test, moje škola ho požaduje a já v říjnu udělala Michigan...SLEP test hlavně rozhodne, do kterého ročníku mě zařadí... A doufám, že se dozvím i svůj placement ;). Ještě něco k té rodině: jedna naše známa před 40 lety odešla do USA, bylo jí 20 let, tak jsme je zkontaktovali a údaje jsme předali SA a ta následně CIEE, že bych mohla jít do této rodiny. Ta paní žije s Američanem. Ale poněvadž se to uskutečnilo teprve před 2 dny, tak doufám, že se mi ozvala nějaká jiná rodina, ryze americká :). Ale jsem strašně ráda, že už mám rodinu!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Juuuuva Ilčo já mám radooost za tebe :-* to je prostě skvělý.... hrozně ti přeju aby sis to tam kráááně užila prostě splnila si americký sen :-)