pátek 18. července 2008

ZÍSKÁNÍ VÍZA J/1


Na předodletové schůzce SA jsem dostala potřebné materiály k vyřízení víza. Následující den jsem se objednala přes vyplněný formulář na americkou ambasádu.

11. 7. 2008 jsme se s mamkou vypravily v parném dni na ambasádu. Poté, co jsme venku vystály frontu, jsem byla uvnitř nucena odevzdat můj mobil, nůžky (abych někoho neohrozila na životě :D) a klíče... Klikatou chodbou jsem se dostaly do poměrně malé haly. U okénka č.1 jsem odevzdala materiály a sedla sem si, dokud nezavolali (poněkud zkomoleně) moje jméno. Šla jsem na otisky prstů a pak jsem si opět sedla a čekala... Ve finále jsem šla k okýnku na pohovor, kde se mě usmívající se Američanka ptala, proč jedu do USA, na jak dlouho a pak v angličtině (něco musela přeložit do češtiny :)) na jaké místo v USA bych ráda, do kterého ročníku na high school bych chtěla chodit (řekla jsem, že 3. nebo 4.) a na závěr mi popřála "Hezký pobyt v Amérika".

O 3 dny později přijel kurýr s autem České pošty a doručil mi obálku s pasem, kde mám nalepený štítek opravňující mě navštívit dosud nepoznané místo Spojené státy americké...

Žádné komentáře: