pátek 18. července 2008

PŘIHLÁŠKA DO PROGRAMU

Přihláška je opravdu velmi rozsáhlá, na její vyplnění jsem měla 2 měsíce, odevzdávala jsem ji 14.prosince 2007. Předchází jí úspěšné složení Michigan testu a pohovoru v AJ. A co obsahuje? Základní údaje, co od programu očekávám, jaké aktivity bych si přála dělat, informace o rodině, o zdravotním stavu, fotky, dopis host family, dopis od rodiče a od učitele angličtiny, kopie vysvědčení a spoustu dalších věcí, už si ani na všechny nevzpomínám. Byla jsem ráda, když jsem to měla za sebou :)) Objednala jsem se s mamkou do SA, přihlášku jsme odevzdali a bylo nám řečeno, že teď se bude čekat na to, až si mě vybere nějaká host. rodina a že se teď dlouho nebude nic dít.. to se mi moc nezamlouvalo, nejraději bych měla hned jistou rodinu, datum odletu a kdoví co ještě :))

Žádné komentáře: