pondělí 28. července 2008

SLEP test


Dneska ve 14h. jsem zamířila do pražské pobočky SA. Přišla jsem, ohlásila jsem se, bylo mi nabídnuto pití (mattonka to jistí :o)) a pak přišla paní (slečna?), která mě má na starosti. Přinesla notebook a test. Odebraly jsme se do menší místnosti a tam mi vysvětlila, že polovina otázek (76 z cca 145) je poslech a zbytek gramatika. Ještě jsem se zeptala na mojí rodinu, zda už je víc informací.. bylo mi řečeno, že se zeptá. Tak fajn, s testem jsem mohla začít... Jenže ouha, to bych zas nebyla já, aby se nevyskytnul žádný problém :D. Noťas se chtěl restartovat a já mu nemohla zabránit.. tak jsem to běžela ohlásit a po chvíli byl problém vyřešen :o)). Jak jsem v té místnosti sedla sama, dveře zavřené...to vysloveně vybízelo k použití slovníku v mobilu! Ale řekla jsem si, že toho radši nechám, koneckonců na high school neznají pojem opisování, tak se začnu cvičit :o). Některé odpovědi jsem věděla s jistotou, jinde to byla tipovačka. Test jsem odevzdala a bylo mi oznámeno, že výsledek nebude hned, jestli mi to nevadí. Říkám, že ne.. O rodině nemají ŽÁDNÉ info. :o(. Aspoň jsem se zeptala, kdy bude test opravený a prý ho pošlou do té amer. školy a výsledek někdy chodí hned a někdy se to dozví až na letišti..v této odpovědi byla zahrnuta i rodina. A prý výsledek SLEP testu je jakési konečné rozhodnutí, zda poputuju do oné neznámé školy...

Jinak s naší známou to vypadá takto: od CIEE dostali dotazník, ten přes víkend vyplnili, odevzdali a teď se zase bude ČEKAT :o((. Ta známá o mě říkala jdné 17leté Američance (neteř či co) a ta byla nadšená, kdybych přijela, tak se uvidí. Upřímně řečeno, teď je mi jedno, jestli půjdu ke známé nebo do nějaké "cizí" rodiny, hlavně abych odletěla ve stanoveném termínu!!!

Žádné komentáře: