pondělí 9. února 2009

BOŽSKÁ VIDEA

O tom jednoduše musím napsat.. jedná se o mojí novou english s tím učitelem.. pamatujete, jak sem psala, že pouštěl video pro mě o ničem, kde narafičil kameru, schoval se a když šly kolem dvě chodkyně, tak vystřelil z pušky.. v následujícím záběru seděl před televizí a pil pivo.. tak dneska sem myslela, že mě šlehne.. začalo to takhlo, že nám pustí velice zajímavé, umělecké video.. říkal, že je to druh surgery.. jedna holka: What kind of surgery? On: It´s a castration. Holka vyděšeně: who..?? On: of horse.. říkám si proboha.. no bylo to, jak se to řekla. Asi dvacet minut sme se dívali na videu na kastraci koně.. chcete říct, jak to probíhá? To po mě radši nechtějte :D. Pak se zeptal jednoho kluka, co si o to myslí.. on že It was ... uhm... interesting.. jinej kluk vykřiknul: It was TOTALLY disgusting!! A další gross... Ten chlap je magor.. třída se ale netvářila převapeně, tak mě jen napadá, kolik toho ještě má v zásobě.. pak že nám dá ještě další video. Říkám si už ne.. ale to naštěstí bylo normální. To dával různým klukům v centru Portlandu otázky o holkách, co je nejdůležitější, jak moc je důležitý vzhled, ve vztahu sex, kolikrát byli zamilovaní, jestli jim vadí, když je holka chytřejší, co je pro ně nejdůležitější.. to mě bavilo tohle video :D.
Jinak dneska nám zněnili rozvrh Block days.. ve čtvrtek místo 1:40 končíme ve 2:00: A 2. perioda je hodinu a padesát minut, v jendý třídě sme si povídali, kdo co má.. já mám mojí english se sadistickým učitelem. Třeba stihneme vykastrovat celou farmu!

Žádné komentáře: