sobota 7. února 2009

TAKOVÝ MŮJ JEDEN DEN NA HIGH SCHOOL ...

Rozhodla sem se, že sem napíšu článek, co dělám od rána do večera..
V noci se párkrát probudím a leknu se, že sem zaspala.. pak nakonec můj budík zazvoní v 5:20h a já se ještě chvilku převaluju, nechce se mi vstávat.. rozsvěcím lampu, abych neusnula.. to by bylo, přijít na trénink pozdě :D. Nakonec o 8 minut dýl, kdy už skoro usínám, rychle vystřelím a pádím do koupelny. Fuj, zima.. zapínám si moje topení.. jdu na záchod, rozčesávám si vlasy, čistím zuby pleť a já nevim co ještě :D. Vrhnu se na malování, obléknu se a pak, v 5: 52h, se objevím nahoře v kuchyni. Paul už tam sedí a hraje si se svým iPhonem. Vezmu si zelený čaj, co si vařím večer, protože bych to ráno fakt nestíhala.. popadnu i něco k jídlu a sednu si.. Paul se mi chlubí, že si stáhnul do iPhonu zvuk prdění.. a říká, že takových má 16.. já říkám, že snídám.. Nakonec říkám, tak jo, jdeme.. v 6:05 vyrážíme Martiným autem směr Wilson HS. Paul má tradičně svůj hrneček kávy :o)). Na tréninku se objevím v 6:15, Carol právě si s pár holkama povídá a zbytek sedí na topení..přidám se k těm sedícím a pak se jde trénovat..Právě se připravujeme na naší state competition, která je za 5 týdnů.. to to letí.. Carol nezapomene, jako na každém tréninku, říct, ať si trénujeme svůj split, máme doma strečink, ať děláme piruetky atd. V 7:45 je konec, popadneme svoje věci a jdeme se převlíkat do koupelny. Potom jdu do svýho lockeru, sbalím si do kabelky věci na 1.period, protože na 9h jdu za mým poradcem ohledně toho diplomu. Pak jdu na chvíli do knihovny na internet, něco si tisknu a kontroluju maily. V 8:10 první zvonění, tak se odhlásím z PC, jdu ještě do koupelny a pak přejdu do učebny 103, kde mám svojí první hodinu. Zrovna dneska je čtvrtek, máme block day, a jen periods 2, 4 and 6.. po hodině a půl. Block days mám ráda, to není tak náročný, rychleji mi to utíká. Chvíli před tím, než odcházím, tak učitel (je mu tak 55, mluví trošku jako by byl ožralej) nám pouští jeho vl. video, který udělal před rokem na jaře. Říká, že se za něj styděl, nevěděl, jestli ho má pouštět.. ale rozhodl se, že jo. "Film" začíná, kráčí lesem.. po 5 minutách postaví do houští kameru, schová se, procházejí dvě ženský a on vystřelí, ty se leknou.. v následujícím záběru sedí u televize s lahví piva.. pak bohužel musím odejít. V 9h se sbalím a jdu do Main office. Chvíli čekám a pak vejdu. Counselor hned vytáhne můj přehled předmětů.. dívá se na to.. pak se bavíme o změnách a já říkám, že nechci fyziku, jestli by mi mohl dát biologii. On že jasně, no problem.. Pak studuje moje kredity a nakonec se rozhodne, že mě nebude trápit žádnou science (chyběl mi jen čtvrt kreditu) a tak mi ze druháku v Praze přidá u Environmental science ten čtvrt kredit, takže mám z toho 0.5 kreditu, jak je na této škole..nevím, proč mi kousek ubrali a sem ráda, že to takhle vyřešil. Biologie stejně nebyla žádná volná poslední hodinu, místo fyziky. Tak mám zpět Ceramics. Pak se mě ptá, jestli sem byla v tom klubu, kde se tuhle střílelo..říkám, že dřív sem tam byla, ale že teď ne. A on, ať tam nechodím, a chvíli sme si povídali ještě o tom incidentu.. byla tam právě party exchange studentů a jedna holka z Itálie je těžce zraněná v nemocnici.. to musí být pro tu její rodinu, co je v Itálii, šílený.. to bych si hned pro to svoje dítě sem jela..teď je ta holka v nemocnici. No, o tomto incidentu se tu hodně mluví, navíc ten klub byl mezi lidma dost oblíbenej.. Ale zpět k diplomu. Takže nakonec se dozvím, že touhle cestou už by nic nemělo bránit, abych ho dostala. Děkuju a odcházím. Zbytek hodiny nic moc, kromě toho, že v mý nový třídě registruju strašně hezkýho černocha. Po 5 minutový přestávce mám matiku. To je zrovna klasická hodina, opravujeme úkoly a pak děláme společně nějaký příklady.. v 11:25 zvoní a já jdu do koupelny a pak před knihovnu, kde čeká Camila s ještě jednou holkou a klukem. Sedáme si pak před gym a potom se chvilku před koncem lunch time zvednu a jdu do Student store si koupit jedno školní tričko, že sem si ten diplom takhle hezky vyřešila :o). Potkávám tam Abdula a Elonu, co tam pracují o volnu jako volunters, tak hned je nákup zábavnější :o)). Pak jdu do lockeru, vezmu si věci na english (mám teď v rozvrhu dvě english) a jdu. Zrovna se koukáme na The Dark Knight (Temný rytíř). To mě moc nebaví. Na konci hodiny máme napsat svůj názor, tak něco sesmolím a zvoní. Jdu do lockeru, sbalím věci domů a vydávám se na svou túru :o)). Zrovna se počasí trochu zkazilo, předešlý dny bylo nádherně!! Postupně sem sundavala čepici, rukavice a ve středu ani bunda by skoro nebyla potřeba.. V 15 h přijdu domů, Dáša tam je.. Tak si chvíli lebedím, udělám nějaký úkoly, na internetu někam zabrousim a pak si dám večeři a Paul mě veze do školy, kde je dneska pro 8th grade (lidi, co příští rok nastoupí na HS jako Freshmeni) taková akce.. přestavování školy a sou tam sportovní týmy. S pár holkama se jdeme dívat do auditoria, kde práve zpíva náš choir, mají to hezký.. potom sme v cafeterii, u našeho stolu, Carol se na všechny usmívá, musí chytit co nejvíc holek, příští rok jich bude jen 7, co odejdou letošní seniors. No a tak si tam trošku trénujeme, povídáme.. a pak je 8:30, konec, a já jdu ven. Nasednu do auta, a jedu domů. Už sem utahaná.. tak jdu do kuchyně, uvařím si zelený čaj na ráno, uplácám Paulovi sendvič a sobě chlebík na druhý den a jdu se mýt a spát.. zase nastavuju budík na 5:20, ale už bude pátek a pak je víkend, kdy se pořádně vyspím.. a usínám..
Tak toť vše :o).
Dneska se mi zdálo, že už je konec mýho exchange programu, já právě přijíždím domů a sem naštvaná.. všechno a všichni mě tam štvou, chci se vrátit zpět :o)). No, sama sem zvědavá, jak to bude ve skutečnosti.. bojím se, že podobně.
Jo a včera sme si rozbalili dárky, wow :D. Dostala sem pár drobností a na závěr nádherný hodinky. Zítra jedeme je s Martou utáhnout, vyndat pár článku, protože mi sou velký.

Žádné komentáře: