úterý 24. února 2009

what´s going on...

Ted mam ve skole uz druhou hodinu na PC, tak sem se rozhodla napsat clanek..ne, ze bych nemela co delat, ale zrovna se mi nechce.


Mam hodne veci na psani..snad si na vsechno vzpomenu.


Prvni vec, tancovani.. carol je ted nejaka nervozni, proste soutez nedopadla tak, jak si asi predstavovala. Takze dneska rano dala novy pravidla, ze budeme zticha, chodit na cas-a jestli ne, tak zustaneme dyl, budeme stat na miste.. sledovala i, kdo chodi na zachod.. to aby ses bal jit za skoro dve hodiny jednou na zachod.. tim padem se tam vytvorila atmosfera, ktera mi (nevim, jak to berou ostatni) hodne vadi. Husta, je znat natlak.. ja tam normalne nelitam po telocvicne a nehonim se, jak freshmanky, takze v mym chovani se nic nemeni, ale vadi mi proste, co se tam dneska "vybudovalo". No, snad to povoli..o cemz pochybuju, protoze na toto Carol natlacila Natale, at to udela. A ja sem k tomu zacala pak citit uplny odpor. No, uvidi se..v sobotu mame P.IL., coz sou vsechny dance teamy z Portlandsky oblasti, soutez.. berou ji nejak vazne, dneska u Carol ve studiu, kam dobrovolne nerada pujdu, se poptam.


Na moji english, co mam od zari, ne ta nova, sme zacali v patek cist knizku Kite Runner. Celkem to zatim jde.. jak s Martou chodime obcas do ty knihovny a zdarma si muzeme pujcit knizky, CD, DVD, dokonce i VHS haha :)), CD kde je nahrana knizka, coz ma rada Marta a takhle posloucha knizky v aute. Nekdy prijede domu a chce si to doposlechnout, tak sedi v garazi v aute :D. Ja si tam pujcuju filmy. Vcera sem se na jeden divala, uvidela sem tam One last dance, kde hraje Patrick Swayze a je to natoceny v roce 2005, coz je celkem nedavno, tak me zajimalo, jaky to bude, ted ma tu rakovinu, takze je to tesne pred tim. Film nijak uchvatnej nebyl, jako tanecni styl tam byl balet..coz vidim furt ted :D hlavne delam no.. ale potesilo me, ze sem rozumela bez titulku 99 % naprosto dokonale. Mam dalsich 18 filmu, tak je budu prubezne sledovat, ono to ty moji anglictine taky dobre pomaha..


Ted u nas cely tyden bude prset.. stve me to, je hnusne.. ja sem nejaka nachlazena..ale aspon neni snih jako u vas v CR. V nedeli bude brezen. Nevim, jestli napsat uz nebo teprve.. jak sem v kontaktu s ostatnima exchange studentama, tak ted skoro vsichni sou uplne nateseni domu, kazdy to tu odpocitava :D. Ja, az mi bude zbyvat 100 dnu, tak to sem urcite napisu. A to je za chvilku :). Ale zaroven si to tu jeste chceme uzit, a ne "nejak" prezit. Ale kazdy uz planuje, co bude delat, az se vrati.. a zaroven se nam zda strasne dlouho, co sme kdysi byli doma.. spat ve vlastni posteli, v mym pripade se treba setkavat s nejlepsi kamaradkou na Vaclavaku, koukat z balkonu na moji ulici, jezdit rano vlakem.. ale tak uz to tu utece.


Tuhle na moji novy english mi vstavaly vlasy hruzou.. to sem musim napsat. Delame media, coz vlastne s medii nijak nesouvisi (jak se mi zda), ale OK.. No, malovali sme strom. Napsali pod to Non Knower. Potom napravo tvar.. jakozto Knower. Ma mind, oko..uprostred jsou media. A kdo to vsechno ma na starosti?? GOD!! Nejvetsi bomba teprv prisla. Prinasim vam to exkluzivne v prekladu co cestiny: Buh je vic nez lidi, je kreativni, stvoril nas predtim, nez jsme prisli na svet. Vsichni v nej verite. Potom prisla otazka: Odkud veci prichazi? GOOOOD.
No ja cumela..
Ted už jsem doma :o)). Prisla jsem z Carol´s studia. Byla tam jen Graci, Natale a ja.. ale bylo to dobry, dozvedela sem se aspon par info..tak se zatim mejte, bye bye

Žádné komentáře: