středa 25. února 2009

STO DNŮ DO PŘÍJEZDU ČÁSTI MÉ RODINKY ;))

Takže pak už to nebude trojnásobné číslo..což zní přece jen líp.
Dneska sem se po tréninku, který mimochodem byl už jako dřív, Carol mě dokonce pochválila, že na mě miluje, když mi řekne, ať něco udělám jinak, že to vždycky přesně udělám, což mě potěšilo :)), bavila s Carol. Takový organizační věci..a říkala, že před State je Winter Sports Awards. Koukla sem se do kalendáře a je to 10. března. Dostanu tam prý certifikát, že jsem absolvovala Varsity Dance team etc.. to myslím dostávají všichni senioři. Tak to mě hezky nakoplo, na to se moc těším a doma si to vystavím v pokoji :)).
Na english s Ms. Dakin (moje stará english, budu to takhle rozlišovat podle učitele a vy si to budete pamatovat-druhá, nová, je s Mr. Orcutt) jsme v pondělí dostali papírky, kde bylo napsaný naše jméno a my sme případně měli opravit, jak to má být napsaný na diplomu a jak to mají vyslovovat. Jak to Ms. Dakin rozdávala, tak sem čekala, čekala..jestli to dostanu.. pak se to fakt dostala, tak sem měla takový hezký pocit, že se mnou fakt počítají :). Po konzultaci s jednou učitelkou jsem napsala moje jméno takhle (na výslovnost): Elona Bartooshkova. To sem zvědavá, jak jim to přes tu pusu poleze :D. No a když jsem to Ms. Dakin odevzdávala včera, tak mi řekla, že se moje angličtina strašně zlepšila, že si se mnou teď může normálně vézt rozhovor, což v září opravdu nešlo. No, to si dost dobře pamatuju :D. A ještě řekla, že se těší, až mi po tom, co mě vyvolají na graduaci, pogratuluje a dá mi hug :). To je opravdu moc hodná učitelka, snad první, kterou sem si kdy skutečně oblíbila. Jak už sem psala, to zlepšení v aj mi dělá fakt radost.. když normálně rozumím všemu, je fakt hezký pocit. A že už jak debil nechodím (jak v září) po hodině za učitelema a neptám se, jestli je nějaký úkol nebo co :D.
Zítra nebo v pátek nám odjede Dáša, na ten moment se nehorázně těším.
Jinak co sem slyšela, tak Portland Public Schools, což je taková organizace nebo co, která dbá na chod škol v aree Portlandu, nám možná zkrátí o 6 dnů na konci školu.. graduace je stejná, 9. června se nemění, ale učení se možná posune.. takhle mám zatím poslední den jakoby 3. června. A to všechno proto, že jednoduše nemají na školy peníze.. tady je vidět, že ta krize se dotkla výrazně i školství a takhle to musí řešit.. ještě se neví výsledek, ale myslím, že stačí, když o tom aspoň přemýšlí.. taky nám ruší volno 6. března, kdy mělo být volno a ve škole měla být jen porada učitelů..
Furt tady prší, Dáša říkala, že je to strašný počasí, že loni už tu bylo sluníčko a chodilo se v krátkým rukávu normalně touhle dobou.. no, já sem zas na takový počasí zvyklá, tak nemám žádnou změnu..

Žádné komentáře: