středa 27. května 2009

IT DRIVES ME CRAZZZYYYYY!!!

Přijdu si tenhle týden jak fretka. Minulý týden sem tam od středy nebyla, protože sem byla nemocná. Pak ještě napíšu článek, jak sem šla s Martou ve středu na urgency :)). Teď aspoň napíšu nějaký článek, tak co a jak je.. Venku je horko, jako sem ráda, ale dneska se odpoledne cítím, jak kdyby mě někdo praštil..
No, na otázku kdy přijedou tvoji rodiče odpodívám už next Friday.. když sem to včera řekla prvně, zarazila sem se.. pořád to byl měsíc, dva týdny..a najednou už chvilička. Excited? Ne zas tolik :)). Na keramice už sem svůj "stuff" dokončila, super. Photography zítra tam dokonce budu PO ŠKOLE! No co říct jako, já mám svoje životní heslo vystřel co nejdřív můžeš. Ale protože min. týden, co sem se v pondělí a úterý do školy dohrabala (v úterý už sem lezla xD), tak musím.. důvod jednoduchý. Pracuju na final projectu. Celkem huge to je :D. JÁ si to všechno hezky rozvrhla. V pondělí sem šla brát fotky kolem školy, že to budu mít i takový jako memorable (fakt mě to teď napadá nějak v tý angličtině, a protože sem úúúúplně mimo, nepřemýšlím, takže se občas něco dneska objeví). OK, super, dokončeno. Ještě něco cestou domů a fakt spokojená v úterý jdu develop ten film. Málem mě švihne, když se NIC nevyvolalo. Jud za učitelkou, jen to ukážu, nic neříkám a je jí to jasný.. chyby se staly dvě a ANI JEDNA není moje. První: TA (teacher´s assistant) špatně ustříhnul růžek filmu a druhá chyba, že kluk, co to do tý camery dával, to dal špatně. Jasně, druhou věc sem mohla udělat sama, první ne.. jenže tam sou takový ty camery z roku raz dva a já prostě nejsem schopná to tam dát.. evidentně nejsem sama xD. Noo.. berme to sportovně :D. Tááákže včera sem zase šla take those fuckin pictures okolo školy. Večer ještě Marta jela do obchodu s nábytkem vrátit něco, tak sem jela taky a v Lake Oswego něco nafotila. Dneska sem si to rychle vyvolala a mám to.. no a protože lab už moc dnů nemá, takže tam jdu zítra po škole.. ještě si někdy extra musím dopsat quiz z algebry.. to se dokope nějak.. Na health a na english with Dakin na final mám skoro stejný project: Speech. Téma totožný: škola, uplynulé roky, apod. Napadlo mě udělat si stejnou speech a říct jí prostě na těch různých třídách dvakrát.. přece nebudu na jedno stejný téma psát dvě různý práce.. jo, trošku se to liší, ale v pohodě to můžu udělat najednou. Bavila sem se o tom s Martou a ona, ať to tak klidně udělám. Ještě si to rozmyslím, co kdyby se to někdo dozvěděl.. ale o tom pochybuju, prostě to tak udělám. Jo dneska sem se bavila s tou thajkou Teyou a říkala, že když viděla mě a Martu spolu (před prom a pak sme jí jednou pickupovaly a jela s náma chvíli autem), že je úplně vidět, že sme si close a prostě si rozumíme :)). Říkám really?? :)) Ale zdaleka mě to nepřekvapilo :).
Dneska byly kratší hodiny ve škole a pak bylo senior awards assembly. Dostala sem tam tu cenu za to GPA, ale jinak to byla nuda.. tak sem tam tak přemýšlela, bavila se s lidma.. a tak mě napadlo, když sem se dívala po dalších exchange studentech, proč ten rok nevyužili úplně naplno a nezískají diplom?? Jasně, stálo mě to a mýho counsellora námahu, ale vyplatilo se to. Díky tomu teď můžu přemýšlet o college v USA, jinak bych to měla jasný, dodělávat maturu v ČR. Což mě celkem děsí teda xD. Já budu maturovat v úterý a středu :)). Těma mýma dvěma stejnýma speeches :D. Nee sranda.. jooo ale na tom assembly říkali, že naše škola je z celý USA v žebříčku GPA (prospěchu studentů) DEVÁTÁ!! To je fakt dobrý, to sem koukala celkem.. devátá nejlepší high school v Americe, to je hezká vizitka mít odtud ten slavný diplom :)). No Marta se tam šla podívat, pak sme šli do mýho lockeru vzít pár věcí, zítra ho musím vyklidit.. což mě štve.. kam dám věci.. no a tak říkám Martě, ať se jde projít kolem učebny, co byla ob dveře. Že je tam ten Orcutt učitel, jak ho mám na english... tak tam šla a říká mi, no ten fakt vypadá úplně perverzně, jako úchyl.. říkám no jo :)). Zítra mám na jeho třídě s jednou holkou prezentaci na My media project, tak já že to udělám do power pointu..děláme o průzkumu obchodů, to je takový nejlehčí, co tam bylo..
Tak se zatím mějte, já už letííííím :))

1 komentář:

caroline. řekl(a)...

koukám, že už i na blogu přesměrováváš na angličtinu! (ale to je moc dobře)!!