sobota 2. května 2009

PROM - This very night

"This very night" bylo téma naší prom. Ale všechno (možná ne tak úplně) popořádku.
Haha napíšu i to, co se mi stalo předtím :D Sem si koupila voskový pásky, že si strhnu to neviditelný chmýří nad horním rtem.. čtu návod, radu "vyzkoušej to na malým kousku kůže 24 h předem" směle ignoruju. Třu to mezi dlaněma, pak to nalepím.. podle návodu chápejte xD rychle ztrhnu.. a ono tam vosk zůstal..říkám do prdele. No nevadí, tak něco se pokouším sundat prstama a pak to asi pět minut myju vodou a troškou mýdla.. no, pak mě to začalo pálit jak sviň. Kurva! Že by alergická reakce??! Co má dělat xD Málem mě položilo, když mi to začalo červenat a štípat a nehorázně pálet. Jdu po led... pak ho sundám.. ani spát nemůžu, už se vidím ráno s pusou větší jak Angelina Jolie. Naštěstí se to, nezhoršilo, ale ani nezlepšilo.. během dne to ale dost zmizelo, takže pohoda, uff.
Takže po hororové předehře, kdy mě málem odvezli :D, sem se druhý den vypravila, doma sme ještě udělali pár fotek a jelo se. Dům sme našli bez problémů, zvoníme.. otevře kluk v červeným tričku a ptá se: Who are you?!! tónem "covůbecotravuješ". Říkám, že jdu za Teyou a on, jo tak on je teď u Ping, dovedu vás tam. Tak sme šli.. já se hned ptám jak je to daleko :D na mých asi 10-15cm jehlách sem byla ráda, že umím chodit. Ale umím, to mi naštěstí zůstalo z mého koketování s latinou :)). Aspoň něco mi to dalo, mami. Došli sme tam (mimochodem ob tři baráky, což sem dala xD), a hned venku nás přivítal sympatický, hodně vysoký pán.. Říká Hi!! I´m Paul!! Nice to meet you, and you, lovely lady, you must be Ilona :)) říkám yeah :D Paul: I´m also Paul :D tak si Paulové podali ruce a ten pán (Paul), že nám udělá fotky. Tak Paul dal Paulovi i jeho foťák, protože Paul chtěl mít taky fotky. Pár fotek, co nám udělal Paul, můžete vidět v mém albu na rajčeti (ilushka). Po pár fotkách sme šli do baráku.. hned na gauči seděla Teya, tak sme obě byly rády, že se vidíme, pro ní to byla nějaka známá duše :). Tak nějak všichni sme si tam povídali, ten Paul je nevl.táta Ping.. její máma tam byla-to je Thajka, Paul je Američan. Čekali sme, až přijede Ping "with boys". To sem zpozorněla, původně měl jít jen její přítel.. který je prvním rokem v Denveru na college. No, po chvilce přišel nějaký další chlap, myslim, že kamarád Paula.. a že je to Kanaďan a hrál profesionálně hokej a někdy v osmedesátým hrál proti tehdejšímu Československu a že si pamatuje, že máme dost dobrý hokejový tým. Říkám ano, to je pravda (jsem vlastenka). No, nebudu to tady okecávat, potom konečně přišla Ping s klukama. Ti se představili.. John a Elliot. Hned sem zaregistrovala Elliota. Mimochodem, to je ten, jak mám s ním fotky v mém albu. Dostali sme na ruku kytky-to jak je snad vidět z fotek, hezkou sem dostala (heč větší než Teya :D). No a pak po seznámení se šlo ven na fotky, vezmu to rychle.. fotilo se fotilo, fotky máte víte kde :D. Pak se nasedlo do auta. John (přítel Ping) řídil, Ping vedle něj a já s Teyou vzadu a uprostřed Elliot. Kdyby se nemohl rozhodnout.. jedeme na večeři, John po pěti minutách: No..mělo to být jen 100 metrů.. nakonec tam hned dorazíme.

Přijedeme, jsou tam rovnou vymezený hranice, kam má auto jet, přijde nějaký "poskok" z restaurace, John mu dá klíčky, poskok otevře všem dveře, vystoupíme a jdeme do restaurace, mezitím co poskok parkuje auto :)). To se mi moc líbilo. Restaurace byla zaměřená na seafood a byl krásný výhled na Portland vzadu s Mt.Hood. Jdeme si sednout, stůl byl jakoby u zdi, tak John s Ping jdou z jedný strany, Elliot proti Johnovi ke zdi, já směle a drze vedle něj a Teya do čela.. S Elliotem sme si začali povídat, v podstatě po většinu večeře.. jídlo tam bylo moc dobrý, jako předkrm byli dva crabcakes, takový placičky z kraba, strááášně dobrý, jemný.. to se dalo doprostřed stolu a jedlo se z toho. To se tu v Americe dost dělá, že se to objedná (předkrm, zákusek) a dá se to doprostřed stolu a lidi do toho „dloubou“ vidličkami :D. Ježiš vypadl proud, to píšu ve wordu, kterej mi opravuje pár nespisovných výrazu..sakra, duše článku se možná vytratí :D. Chčije slušně… ale zpět k večeři (a Elliotovi haha). Povídali sme si o spoustě věcí, dost cestoval, byl v Itálii (pár vtipných příhod), byl v Anglii… fakt, parádně sme si povídali. Řekla sem si, že si to musím užít (a využít). A co si dát jako hl. jídlo. Ptal se mě, říkám, že ještě nevím. On, že by mi doporučil tu specialitu, co nám před chvilkou říkal číšník. Jakási směs ryb, říkám to si dám ráda, že mi ryby chutnají, ale moje host family je moc nejí (popravdě vůbec). On tak jo, byl rád, že sem na něj dala (ano, můj záměr) a že mi to snad bude chutnat. I am sure! Graduoval vloni na Grant HS teď je prvním rokem na Univ.of Or., v Eugene, kde se mu moc nelíbí, protože jeto tam moc klidný. Miluje snowboard a ukazoval mi, že když v deseti letech snowboardoval, tak mu hrana rozsekla kus předloktí-no kůži, tak tam má jizvu (asi 10cm) a prý to bylo šíleně grosse, když to bylo čerstvý.. věřím, detaily nechci :D. Jídlo bylo strašně dobrý, dal mi ochutnat kousek svýho, já mu dala kousek mýho. Haha :D. Ptal se, jestli mi to chutná, říkám, že je to úžasný. Fakt, strašně dobrá ryba. Dal mi citron, ogrilovaný, prý je to s ním lepší J. Potom se mě třeba ptal, jestli sem viděla am.fotbal. Říkám, že sem na pár zápasech byla. Že se nevyznám v pravidlech, takže sem to moc nechápala (nechtěla sem rovnou říct, že to bylo děsně boring). On jo, pravidla to má těžký, já sem celou high school hrál fotbal. Říkám si, to je ono :D. Mě se tady prostě děsně líbí ti hráči am. fotbalu, to už sem sem kdysi psala. A o spoustě dalších věcí sme si povídali.. věděl o českým pivu, že je dobrý. Tak sem říkala, že si Plzeň může normálně koupit tady, že to můj host dad pije. On fakt jo? Že se po tom koukne J. Jako zákusek kluci objednali dvakrát (zase se to dalo doprostřed) naprosto famózní. Čokoládový těsto, trošku podobný brownies, ale nebyli v tom kousky čokolády, uvnitř toho úžasný čokoládový krém, teplý, navrchu kopeček vanilkový zmrzliny v ořechovým krustu. Dole politý troškou čokolády a posypaný oříškama. No ještě teď se mi sbíhají sliny :D. Já sem byla úplně okouzlena..a nemyslím tu čokoládu :D. Když jsme vešli před restauraci, tak zas kluci dali tomu maníkovi klíčky od auta a přijel přímo k nám a otevřel nám dveře. Když teď někomu takhle říkám, že sme byli v Charter house na večeři, tak každý woooow, that´s expensive!! Se usměju …

Potom sme jeli směr Crystal Ballroom, kde byla prom. Cesta byla fakt vtipná. Já jednoduše miluju, jak tady teenageři jezdí :D. To je nezapomenutelný. Rychle, rádio na plný pecky a nezájem o pravidla :D. Řídil Elliot a John nejdřív, že ví, kde to je.. po chvilce vyšlo najevo, že je lehce zmatený :D. No a třeba Elliot neodbočil a John dude, měl si odbočit :D. On to je jedno a hned to zkrouhnul :D. John chat are you doin??! haha no nakonec sme to našli, a Elliot se slovy It was nice to meet you (otočil se a prostě na mě zíral..) se rozloučil. Říkám si cože?!! Cela rozhozená sem šla na prom. No, samotná prom je prostě diskotéka ve formálním. Bylo to od 20 do 23h a my přišli o těch 40 min dýl, naštěstí. Původní rozvržení, 90 min společenský tanec a druhá půlka disco se změnila a disco dali o 15 min. dřív. Ale co nám hráli.. Spice girls, nehorázný hit od Ozone Dragostea din tei, to sem si říkala to snad néé :D. Ale ne, něco bylo dobrý, něco ze současnosti taky J. Potkala sem dost lidí, každý mi říkal, jak strašně mi to sluší..to potěší J. Tak pak sme šli, po skončení..jo volil se king and queen, nic extra. A kdo pro nás přijel? Nj, víme :D. Tak se mi hned zvedla nálada. Nastupujeme v tý šílený zácpě, přední dveře zabrala Ping-kluka Johna a my že půjdem dozadu. Ale Elliot to neotevřel. John na něj se smíchem hey dude, could you open it?!! Tak sme nastoupili..a nejlepší jízda mě teprv čekala. Zas pár messed up situations :D. Jo Elliot, že strašně chce jít do fitness, kde sme právě projížděli.. oni tam na tebe řvou YOU ARE DEVIL!! Ať makáš :D. Jakože by to byla prdel :D. Největší bomba byla, když Elliot neodbočil a šílenou rychlostí (samozřejmě rádio na plný pecky a otevřený okýnka) sme se vřitili na dálnici směr Beaverton. No, nevadí.. malá exkurze po okolí. Potom když už sme málem byli u Ping doma, tak Elliot zas v tý rychlosti to nestihl (jednoduše do tam neznal a John prostě nenavigoval) přejel odbočku, ale to nevadilo a na silnice se o 180 stupňů otočil. Naštěstí nic nejelo.. během cesty se se dozvěděla, že třeba stát Massachussetts má, že nemusíte mít bezpečnostní pásy. To by byla vyloženě jízda smrti :D. Nakonec sme vjeli do ulice a Teya vystoupila se slovy it´s raining.. pršelo celou dobu. Sme se zasmáli, když odešla.. a Ping vystoupila s Johnem a já na Elliota, jestli by mě mohl hodit domů. On že jasně, no problem. Jenže ten (ehm) John mi to pokazil.. přišel tam do auta a že mě ten Paul chce hodit domů, že se tak dohodl s mýma host parents… říkám super.. tam stál jak blbec, tak sme po sobě s Elliotem koukli a řekli si bye s pár „frázemi“. Domů sem jela rozčarovaná…

No, jako celkově to hodnotím fakt pozitivně, s mým prom večerem sem fakt spokojená, ráda na to budu vzpomínat J.

A Elliot? Váhala sem, ale rozhodla sem se, že to nechám být, na číslo nebo na něco se asi ptát nebudu.. je to takový úžasný okouzlení na prvního máje, co myslíte? J

Žádné komentáře: