úterý 19. srpna 2008

ŠKOLA



Takže škola je už jistá, včera jsem vyplnila dokumenty na registraci a na základě tohoto si se mnou a s host family dohodla škola "pohovor"...nebo jak to nazvat...prostě každý student musí se přijít osobně zaregistrovat a současně si vybere předměty, na jaké bude chodit.


Dneska se ozvala škola a 27. srpna půjdeme na registraci. Jenže špatná zpráva, chtějí mě dát do Juniorů (třetí ročník)...a já pochopitelně chci do Seniorů, už jenom kvůli mé vysněné PROM (něco jako náš maturák, ale mnohem lepší, prý jako ve filmech). Tak snad se to nějak ukecá. Počet let pro Seniors mám - 11 let docházky, věk taky.. chyba si myslím bude v jazykovém testu, který jsem dělala ještě v ČR. Výsledek testu nevím a tak dneska chci napsat do Student agency, jestli něco nevědí.


Jinak v ulici kde bydlím chodí na Wilson HS jeden kluk a jedna holka, takže je to fajn, aspoň by mě tam uvedli a seznámili s ostatními a celkově to myslím bude s nima pro mě lehčí...s klukem budu jezdit do školy, bude nás vozit jeho máma a pak budem jezdit autem jen my dva (kluka ani holku jsem zatím neviděla).


Tak doufám, že mě zařadí do Seniors, STRAŠNĚ tam chci... a taky kvůli tomu sexy ohozu na konci, jak hází ty klobouky do vzduchu :D.

Žádné komentáře: