čtvrtek 21. srpna 2008

... MOJE NALADY ...

Rekla bych, zde uz si na Ameriku celkem zvykam, nekdy mi dokonce Amici prijdou sympaticky.. ne vsak takto tomu bylo vcera vecer, to me stvalo vsechno, bylo mi smutno (kdo tady byl nebo je, vi presne, o cem mluvim), stvala me americka mentalita a styskalo se mi po domove a citila jsem se sama... pak se to ale nejak srovnalo, prisla domu Marta (host mom) a bylo to lepsi.. dneska se mam celkem fajn, mam za sebou hezky den, vecer se podivam na 13 going on 30 ( Pres noc tricitkou), prectu si nejaky casopis, rada si tady ctu (spis teda prohlizim fotky, moc clanku tam neni) OK! a People. Nalada se mi ady celkem houpe, predevcirem jsem vecer byla nejak stastna, ani nevim proc, samo od sebe to na me prislo a mela jsem takovy hezky hrejivy pocit.. myslim, ze ted uz to snad bude lepsi, mam celkem dobry vyhlidky na dalsi dny... tak mi drzte palce ;o)

Žádné komentáře: