úterý 26. srpna 2008

REGISTRACE VE SKOLE A NEDELNI VECERE

Dneska jsem sla s Paulem do skoly na registraci. V dokumentech o mem zdravotnim pojisteni a o ockovani uvedli 11. rocnik v high school, coz se mi nelibilo, nechci chodit do Juniors, kdyz v Seniors bych mela mnohem vic zazitku, napr. PROM, graduace atd. Tak jsme si rekli, ze se je kdyztak pokusime presvedcit. Ve 3 PM byl sraz s counselorem. Kdyz jsem ho uvidela, hned mi byl sympatickej :o)). Holohlavy, otetovany a v pohode :o). Po privitani jsme si vsichni 3 sedli v jeho kancelari a dokonce jsem vicemene rozumela. Zeptal se me na zakladni informace a po zodpovezeni otazky kdy jsem se narodila rekl, ze me da do 12. rocniku, do Seniors, ze budu mit vic zazitku, ruzne akce, PROMs, graduovani na konci roku, ze to pro me bude lepsi. Jsem se v duchu tetelila uplne nejvic :o))). Moje rec. Dale mi rekl, ze povinna je English a ze si pak muzu vybrat, jestli US history nebo US Goverment. Vybrala jsem si to druhy, historie me moc nebere, navic americka, kde po sobe hazeli maximalne burakama :o)). V prvnim pololeti teda budu mit Political science a ve druhem se mi zmeni na Economics. Pak jsem rekla, ze chci French, zeptal se me, jak dlouho se ucim. Rikam 4 roky. Dale mam Math - Adv Algebru, kterou jsem si vzala hlavne proto, ze vetsina exchange studentu ma s Math nejmensi problemy. Potom mam Ceramics, Visual art, coz je fotografovani a pak se me ptal, jestli rad azpivam. Rikam ze ne... a tak mi navrhoval dalsi predmety, az jsem se rozhodla pro Intro Theater arts, kde je acting a vse kolem divadla, jak se pripravuje divadelni scena na predstaveni atd., myslim, ze by to mohl byt dobry predmet. Schvalne jsem si vzala spis umelecky predmety, abych se tady nemusela tolik ucit :o). Seznam zajmovych krouzku, ktere jsou po skole, se dozvim 3. zari, v prvni den skoly. Kdyz jsem mela na papiru pred sebou seznam predmetu, tak mi rekl, ze tento a tento ucitel je nice, skoro vsichni jsou nice.. jsem na to zvedava :o)). Jo pak nejak rekl, Paul se ho na neco ptal, ze s PROM nebudu mit problem, ze urcite tady budu mit date (ze me kluci budou zvat ven). Takze registrace dopadla vyborne, hlavne tento chlap byl v pohode, bral to dobre, na me parkrat mrknul :o)). Dozvedela jsem se, ze kdyz mi nebude vyhovovat uroven nejakeho predmetu, at za nim prijdu a dame lehci nebo tezsi (myslim, ze druha varianta nebude potreba, cim lehci, tim lepsi :o)). Dostala jsem rozvrh, v pondeli, stredu a patek to mam stejny a utery + ctvrtek je to trosku zmenene. Takze fajn, skola zacina toho 3. a zacatek je v pul 11, zacina se od 9h. od Fresmanu (prvaku). Celkem se na to tesim a jsem zvedava na seznam sportu atd., urcite chci nekam chodit.

No a v nedeli byla u nas vecere, prisla Paulova sestra s 2 dcerami, 17 a 19 let, a Paulum tata, ktery je Cech. Byl to sympaticky pan, si se mnou povidal a pak v pondeli rikal Marte, ze jsem se mu libila, ze jsem slusna atd. .. Marta rikala, at si toho vazim, ze skoro vubec ostatni nechvali, proad jim rika, co maji delat a tak, treba kdyz k nim driv chodil na navstevu a jak se blizil, tak hned vsichni neco delali, aby nerikal, ze se flakaji... Takova autorita :o))). Holky byly celkem v pohode, ale mlely dost rychle, takze jsem je nekdy dost nestihala. 

1. zari je tady Svatek prace a vsichni Amici pry jezdi na piknik nebo nekam a uzivaji si psoledni dny, kdy maji volno a je venku hezky. My pojedeme v nedeli rano na plaz, pozval nas tam ten Pauluv tata, ma tam pry strasne hezky dum. Jsem na to zvedava, tesim se, aspon se bude neco dit...

Vcera se nic nedelo, byla jsem doma, po zahrade mi chodili srnky, opalovala jsem se... 

Žádné komentáře: