úterý 19. srpna 2008

MOJE DNY V USA

Ahoj, dneska mám nějaký plodný den, tolik článků tady :o)). V sobotu jsem byla s Paulem
(host father), jeho synem Thomasem a Thomasovým synovcem (?) na výletě. Jako první jsme navštívili mateřskou školku, kterou Paulova firma postavila. Popovídala jsem si s jednou paní, taková usměvavá (oooch překvapení) Američanka to byla… nice :o). Potom jsme jeli do jakési továrny, která je spojnicí mezi státy Oregon a Washington, viděla jsem i kousek Washingtonu :o)). Jako poslední přišly na řadu Multnomah falls, ze kterých vám sem hodím pár fotek. Ty mě zaujaly nejvíc, byly fakt hezké, ve skutečnosti vypadaly líp než na fotkách. Ten den byl neuvěřitelný hic, zase kolem 40 °C. Domů jsme dorazili kolem 6 p.m.


Neděli a pondělí jsem strávila doma, v neděli přišli na barbecue nějací známí a včera večer jsem jela s paní krátce do obchodního centra. Jako paráda, mají to velký a prostě velkolepý, ne jako u nás.. Možná se tam kouknu zítra odpol. No a dohodly jsme se, že v sobotu půjdeme nakupovat do Downtownu, centrum Portlandu, tak se těšííím :o)).


No a dneska jsem u pána v práci, mám tady pohodu, líbí se mi tady :o)). Koukla jsem se na Základní instinkt (viděla jsem ho prvně), na oběd byla pizza, mají tady silný těsto, tak 2 cm, takže po dvou ks pizzy jsem byla plná a přitom je to velký jako u nás, jenom silnější.. ale byla dobrá. Probíhala tady taková debata a jeden pán řekl, ooo, ty seš z Československa. Říkám, že Czechoslovakia není, že je jenom Czech rep. and Slovakia rep., že jsme už 15 let oddělený. Ooou, really? Yeah :D. Tady hezky každýho proškolím, nežiju v žádný Czechoslovakii, ale v CZECH REPUBLIC!!! :o)))) Když odcházel, tak po mě ještě křičel Czechoslovakia!!! Volám NOOO, only Czech republic and Slovakia republic :D. Jo a jela jsem se sekretářkou pro pizzu a cestou jsme si povídali a mile mě překvapilo, že jsem jí rozuměla každý slovo...tak to se mnou snad nebude tak zlý :o)).


Ve čtvrtek je sraz s ostatními exchange studenty v centru Portlandu, seznámí nás naše koordinátorka Dory a pak ale bude muset odejít, něco už má, tak budeme sami a asi se půjdeme projít po městě, po obchodech atd. ...Těším se, začíná se to tady hezky vyvíjet :o).


Tady jsou ty fotky:





1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Ilčo :-))) zatím to vypadá na pohodu co?? napadlo mě jestli by jsi nechtěla k článkům psát kolik je zrovna hodin u vás ptz by to bylo celkem zajímavé mě se zobrazuje že jsi to vystavila někdy okolo jedné ráno ae myslím že u vás byl úplně jiný čas :-)))
Měj se krásně :-*
Denda123