neděle 24. srpna 2008

NAKUPY

Tak vcerejsek byl vlastne cely jen o nakupech :o)). Dop. jsme zaspaly a vyrazily v 9h., ale nevadilo to, slevy do 10h. jsme jeste stihly. Marta mi na vitanou koupila karovany svetr a cerne tricko, jsem dekovala a dekovala :o). Pak jsme jely domu a pote se jelo do opravny, moje cerna Adidas kabelka se tady nejak rozpada, tak jsme ji jely dat opravit, pze o tu fakt prijit nechci. Na obed jsme se stavily v mexicke restauraci, mela jsem tortilla soup, moc dobra a hlavne ostra :o)). Pak jsme jely do Wasnighton square na nakup, Lancome liceni jsme odrekly, vcera to nemelo cenu, tak Marta rekla, ze mi neni dobre (coz je "vtipny", dneska fakt nejsem ve svy kuzi, radi tady nejaka vizora, tak jsem se asi taky nakazila..). V obchodu Macy' s, o kterem jsem uz psala, maji tam hodne znacek. Nakonec jsem si koupila dvoje dziny, oboje puvodne staly 70 dolaru (zvlast, ne celkem) a ja je mam po 15 dolarech. Jedny jsou od DKNY. Dale mam fialove saty s hnedym paskem za 15 dolaru a pak dve vesticky. A uz mam tel. kartu, o cislo si piste na mail, nebudu ho tady uvadet. Koupila jsem si u tel. spoelcnosti AT&T chip (SIMka) za 10 dolaru a kdyz budu telefon ten den pouzivat, tak se mi odsekne 1 dolar a kdyz volam do jine site, tak platim 10centu za minutu. Tato varianta je pro me asi nejlepsi, protoze pochybuju, ze budu na mobilu viset kazdy den. K veceru jsme se jeste stavily s Martou v Grocery, coz je neco jako nase Tesco apod. A v bookstore jsem si koupila COSMO girl, muj oblibeny casopis :o)). Tak se ho ted budu snazit prelouskat v anglictine. Marta jeste rikala, ze chce chodit behat, tak jsme se dohodly, ze vyrazime spolu. Je to nejaky atleticky stadion, takze to myslim bude fajn. No a rekla jsem, ze jsem se divala na PCC, coz je enco jako zajmove krouzky u nas a nejspis zacnu chodit na latinu, ktera je v sobotu dop. Marta s tim souhlasila, takze to nebude branit pripadnym vikendovym planum. Domu jsme se dostali neco po 21h.

No a dneska me rano bolela hlava, pak mi bylo blbe od zaludku, takze takovy fajn stav, ale snad se to zlepsi.. Vecer prijde Paulova sestra s rodinou, ma ty dve dcery stary jako ja, tak jsem na to zvedava.

Žádné komentáře: