neděle 2. listopadu 2008

HALLOWEEN




V rychlosti napíšu o pátečním Halloweenu, asi mi dneska umře hlava, strašně mě bolí. Pár věcí vynechám, ono taky něco není zkrátka tak úplně vhodný sem psát..


Kaithlynn s kamarádkou Ritou a Timem pro mě přijeli něco po osmý. Přesvědčila sem se, že teenangeři jezdí opravdu rychle a zběsile :o)) a hudba hraje opravdu mega nahlas, reprák mi úplně vibroval v celým těle. Tim nás dovezl k Paulette, jejich kamarádce a tam sle se už bez Tima připravovaly :o). Udělaly sme nějaký fotky a pak si pro nás přijeli kluci, co nás hodili do toho clubu. Cestou se zastavili v nějakým baráku, pro "cosi" si šli. Do clubu sme dorazili v 23h., bylo tam fakt dost lidí, bylo to v centru Portlandu a bylo tam celkem dost černochů, ale takových těch hezkých.. Hrál tam hip hop, všude typický americký "tanec". Nejdřív sme si to tam tak procházeli, pak sme šli tancovat. Dokonce sem si dvakrát "zatancovala", ten, kdo viděl ten jejich styl naprosto ví, o čem mluvím. A ten zbytek? No vy můžete hádat :o)). Jenže to nebylo na jednu písničku, celkem to byla asi hodina tance, fakt sem byla úplně mrtvá. Ve dvě ráno si pro nás Tim a jedním kamarádem přijel. To sme jely já, Kaitie a Rita. Řídil Timův kamarád, protože Tim byl jednoduše ožralej. Ale byla sranda v autě, Tim si nasadil takovou bílou masku typu Vřískot a koukal se z okýnka na projíždějící auta, to bylo fakt vtipný :D. Nedivila bych se, kdyby někdo naboural :D. No a to je v krátkosti všechno, zítra zase škola.. Celkově ale ještě musím říct, že se Halloween vyvedl!

A na fotce jsem s Kaitie.

Žádné komentáře: