středa 26. listopadu 2008

MY FIRST MASS IN AMERICA

No to byla akce, o který si sem napíšu :D.
Takže mělo se vyrazit v 4:05. Jenže Marta nebyla furt hotová. Paul už byl nervní, Marta it doesn´t matter... Já sem byla taky ready, jenže bylo 4:10, 4:15.. a Marta pořád lítala po baráku a šlechtila se :D. Tak se Paul naštval a nasednul do auta a začal z venku na ní troubit :D. To mi přišlo fakt vtipný, tak sem tam s sebou klátila :o)). No ve 4:20 se konečně vyrazilo. Mše byla od půl 5. Přijeli sme tam o pět min. dýl, ale nic moc se nestalo, ještě sme venku potkali pár lidí. Tak vcházíme do kostela a já si najednou uvědomím, že mám v puse žvýkačku.. moc možností nebylo, před knězem sem jí vyndavat nechtěla, tak sem si jí radši nechala :D. Na začátku byla ta svěcená voda, já upřímně sem na mši v životě nebyla a nějak si nepamatuju, jak se dělá ten kříž.. tak sem kolem sebe jen ňák máchla a šla dál a doufala sem, že mě nikdo neviděl. Na lavici se mi ulevilo, tam lidi zpívali ty mass songs, ale ne všichni, třeba já ne :D. Probíhalo to tak, sedět, kleknout na kolena, stát, a dokola... pak najednou začali lidi někam chodit.. otočím se na Paula (stál vedle mě) a říkám co se děje.. on mi rychle vysvětlil že mám jít ke knězi, nastavit ruce, on mi tam dá oplatku, řeknu amen, odejdu a sním to. Tak sem šla, přišla sem si celkem divně.. žvejkačku sem překulila na levou stranu a malou oplatku sem přežvatlala na pravý. Pak zase chvilkama zpívání :D. No a pak najednou lidi si začali podávat ruce. Říkám co je zas tohle.. tak se zmateně otočím na Paula a ten mi podal ruku a řekl peace with you a tak se sarkasticky zašklebil, že sem měla co dělat, abych se nezačala smát. Pak ještě chvilka a šlo se domů, naštěstí..
Jo teď mi Marta říkala kuriozitku: měli známí a ten chlap byl trošku magor.. a takhle si doma čistil pušku, až vystřelila a prolítla až k manželce a zasáhla jí... ale dobrý, přežila to :D. To bych nechtěla, taková rána z čista jasna :D.

Žádné komentáře: