úterý 11. listopadu 2008

MY CLASSES

Skončilo první čtvrtletí a mě napadlo napsat článek o mých předmětech, které jsem měla a ve finále mám.. přidám ještě dojmy z jednotlivých předmětů a učitelů.

první rozvrh:

Political science (= US goverment): učitelka mi moc sympatická nebyla, spolužáci taky moc ne… navíc jsem moc nerozuměla, což mě ještě dorazilo.
Into theatre arts: h
odinu vede vcelku příjemný profesor, ovšem moc jsem mu nerozuměla… myslím, že tento předmět mě bude bavit.
French 7 - H:
prý pro pokročilé. Učitelka strašně mooc sympatická, příjemná, ROZUMÍM JÍ, CO ŘÍKÁ.
Advanced Algebra: hodinu vede starší učitelka, ale nějak se mi tam nelíbilo, už jenom kvůli tomu, že to je prostě MATEMATIKA.

Visual art: vypadá to dobře...
English 7 -8 S1:
učitelka, že mě vítá a bude mi pomáhat a i ostatní mi pomůžou.
Ceramics: … tento předmět bude fajn …


druhý rozvrh:
změnila jsem Into theatre arts se Study hall. Tento předmět se mi na začátku dost hodil, moc sem nestíhala, všechno sem si překládala do češtiny, což byla blbost, jenže já prostě nevěděla, o co jde..

třetí rozvrh:
změnila jsem Study hall na Health. To se mi líbilo od začátku. Hlavně učitel je sympaťák. A French 7-8 jsem změnila na 3-4, což mi víc vyhovovalo. Ve finále se mi ovšem učitelka tak strašně zprotivila, že sem byla vděčná za změnu ve čtvrtém rozvrhu.

čtvrtý rozvrh:
aneb chci diplom :D. No to byla akce..

US history: tato třída je pro ty, co mají english as second language. Pamatuju si, jak sem byla zoufalá, strašně sem tu třídu nesnášela, samí Somálci..

Political science: to se mi posunulo o hodinu. A vadila mi třída, hodně..

Health: zůstalo.

ESL: angličtina se Somálcema. Hned sem prchala.

Další hodiny zůstaly stejné, tj. Visual art, English for seniors, Ceramics.

A jak se věci mají teď??

pátý rozvrh:

US history: tento předmět mám nakonec ráda. Třídu pořád nemám ráda, ale je mi sympatická učitelka, dává nám hodně prostoru se vyjádřit, což je fajn. Jsem spokojená.

Political science (Government a druhý pololetí bude Economics): třída se zlepšila, v hodině se moc neučíme, pak se rychle probere látka, většinou nám učitelka dáva samostudium doma, což mi vadí, testy jsou dlouhé, já se v tom ztrácím.. z tohoto předmětu mám nejhorší známku, B + :D. Takže bacha abych nepropadla :D. Děláme prezentace aktualit, a my, zahraniční studenti, to neděláme před třídou, ale jen před pár lidma. Můžeme si vzít dva kamarády. Tak sem ráno čapla dvě holky z dance teamu a šly sme. Ve třídě bylo víc lidí, ale to nevadilo, sem řekla tři aktuality a učitelka na mě (což sem nepochopila, netvářila sem se zděšeně, ani sem neměla trému): We didn´t kill you.

Health: v pohodě, jediný předmět, na který mám chlapa, je v pohodě.

Algebra 2: a mám jí zpět :D. Radši než angličtina se Somálcema, radši matika... učitelka je dobrá, dá se to.

Visual art: aneb photography. Tento předmět mě skutečně baví, učitelka naprosto bezvadná.

English 7-8, for seniors: dá se to, učitelka mi dost pomáhá, když se někoho zeptám ve třídě, taky pomůžou. A ta učitelka je fakt bezvadná.

Ceramics: není co řešit...prostě keraminka, od zítřka, ve druhém čtvrtletí dělám na kruhu, těším se.

TAKŽE,

vidím, že první dojem dělá opravdu hodně :o). Momentálně sem celkem se svým rozvrhem spokojená. Jen stále nevím, jak to dopadne s diplomem.

A učitelé? Taky si sem dám žebříček :o).

First and second place: Ms. Parker and Visual art and Ms. Dakin and my English class. I don´t know, which person I like more.. both are perfect, I love them...

Third place: Ms. Greenbaun. She is my teacher on US history. I thought this class will be horrible, but not. I like it, we debated about Elections, it was interesting for me.

Fourth place: Mr. Olson. Health. Free class :o). Some theory, movies.. and sleeping :D. I´m tired cause..you know.. my routines are very early...

Fifth place: Ms. Rodgers. Math. She is nice and very helpful.

Sixth place: Ms. Duffy and my Political science class. She is from Asia (I think China) so she is soo closed. But she says: We didn´t kill you :D. Thank god :D.

And my classes? This is pretty similar like my teachers.

Žádné komentáře: