čtvrtek 20. listopadu 2008

Takže na tancování teď tvrdneme v takový komůrce... je tam zima jak v prdeli, vůbec nezačíná půlka týmu chraptět, vůbec nás nebolí v krku.. a to všechno kvůli basketbalovýmu týmu, kterej potřebuje ty koše, takže je milá gym plná. Ani nevím, jak dlouho to tak bude trvat.. třeba nechápu, proč nejdeme do locker room, jednoduše bysme odsunuly lavice a cvičily, místa by tam bylo dokonce víc a hlavně teplo.. no nic. Ale to Carol nevim proč odmítá. Teď připravujeme vystoupení na assembly, které bude v pátek a bude to moje první a zároveň i poslední vystoupení před všema lidma ze školy (nevim, jestli mám být ráda :D). Je to na písničku Disturbia od Rihanny. Ta mě vůbec provází zatím celou Amerikou, od tý doby, co sem tady :D. Když sem byla u Adriany na tý akci, v srpnu, tak si tam pořád pouštěli tuto písničku, bavili se o tom.. pak Hoemcoming měl být na toto téma, podle této písničky.. no jo.. První třetinu sestavy dělaly dvě holky. Tahle část mě fakt baví tancovat, ale pak se toho chopila Carola a i přes naše prostesty, že je to moderní písnička, že se na to balet nehodí, tam máme pak samý piruety, otočky.. takže ve finále si to nemůžeš ani tak užít, pořád se soustředit na ty pojebaný piruetky mě taky dere... Zítra moc tancovat nebudem (asi tam teda umrznu), protože se budeme bavit o sponzoringu. Každý dance team platí (myšleno každý člen) 400 dolarů (ha, víc než můj class ring :D) za oblečení a vystoupení, líčení atd. Naštěstí MY to platit nemusíme, zaplatí to a nás škola, má na to nějaký fond či co, tak to sem ráda. Kapitánky se pokouší získat za sponzora například Starbucks, což by jednoduše znamelo, že každý by dali kartu a mohly bysme si "kupovat", jak bysme chtěly. Tento nápad oceňuju :D. Tak sem zvědavá, jak zítřejší debata dopadne.
No jinak na tý keramice ta miska na kruhu zas tak snadná není.. ale cosi sem vytvořila, tak snad to nějak půjde...
Jo každej mi tady chválí moje hodinky Storm :D. Naposledy dneska jedna paní v Main office, a pak na hodině matiky cítím, jak mi někdo čumí přes rameno.. se otočím a tam ten černoch, co sedí za mnou, tak mi je taky pochválil. A včera mi to pochválila třeba Natalé z dance, a můžu pokračovat, jestli chcete :D.
Včera sem se potkala s Eugenií, sme si celkem dlouho povídaly. Říkala, že se moje angličtina hodně zlepšila, že mluvím jako Američanka.
Pozoruju poslední dobou zvýšený zájem o mou osobu, čemuž sem ráda :D.
Na english sme teď něco přes týden pracovali ve skupinkách a každá měla jednu kapitolu z kniížky, kterou si vybrala. Je to ale dobrá kniha,a takova psychologická, o dnešních problémech, jak to chodí, což mě celkem i bavilo. Byla sem ve skupině s Alanou, to je Američanka, potom Jessica, to je taková usměvavá Mexičanka (naučila sem se moje první dvě španělský slovíčka. Šarmut a šarmuta. Co to znamená? Bitch, kurva :D. A rozdíl je v tom, že šarmut je pro mužský rod a šarmuta pro ženský :D. Jo a asi se to píše jinak, já to ale píšu jak to slyším). Tak vidíš mami, už se začínám učit španělsky. A ještě je s náma v naší group Abdul, to je Arab. Ale není nebezpečnej :D. On je taky dobrej, vždycky říkal, ať to neděláme, Let´s talking about weekend... what were you doing? Dneska sme měli prezentaci té naší kapitoly, mámě Exploring love. Já sem měla na starosti vocab words a první článek. Abdul si z toho nijak moc nic nedělal, když říkal jeho článek, na třídu, ať se ho na nic neptají :D. No ale tak to bylo v pohodě. Následující měsíc budem číst knížku, kterou si vyberem, má to určitý kritéria.. já si zvolila Lolitu od Nabokova, kterou sem četla v češtině asi před půl rokem (asi půl roku :D). Říkala sem to učitelce a ona, že je to perfektní nápad, že je to hezká knížka a že je dobrý, když sem to už četla v češtině, že to pro mě bude v english snažší. Vůbec jí nenapadlo, že bych to třeba ani nečetla teďkon :D.
Včera sem s mýma Brazilkama vedla zajímavou debatu na téma internet, alkohol, kouření. ČR vs. USA a Brazílie. Tam mají všechno od 18, i kouření.. když sem odpověděla, že u nás je zákon pro pití od 18, ale že většina lidí to pije už dávno před tím, že kouření je dřív než v 18, skoro každej má icq.. ony čuměly, ne na to icq, ale ten alkohol a kouření..ptaly se, jestli tady můžu chodit na párty, říkám, že jo a že sem byla, tak to je celkem dorazilo.. sem si přišla jak nějakej ochlasta :D. Jejich agentura totiž ani party nedovoluje.. což je zvlášní, jedem sem poznat i tu americkou kulturu a party je běžná součást života amerických teenangerů (a ten jejich "tanec", kterej, když ho člověk dělá, je vlastně úplně primitivní..). No tak sme se dohodly, že o Thanksgiving break někam vyrazíme, kino, nákupy.. A v sobotu jdu s tou jednou Brazilkou do Portland state university na sambu, je to od 11j dop., stojí to 6 dolarů, to obětuju :D. Navíc latinu mám ráda. Ještě v sobotu jdu do kostela na mši. Protože v pondělí budeme výročí toho, že umřela ta starýho manželka. To je škoda, že tím bude to Thanksgiving takový divný.. všichni budou asi vzpomínat, budou myšlenkama u ní a já jí ani neviděla nikdy.. no to se ňák přežije. Jo ty lidi berou to Thanksgiving nějak vážně.. v obchodě mi popřávají Happy Thanksgiving, a přitom všude hrají koledy, je tam vánoční výzdoba.. Což mi připomíná, jestli máte nápad, co bych mohla koupit pod stromeček Martě a Paulovi, hoďte to sem do komentů nebo na mail, budu ráda za nápady.. mě totiž absolutně nic nenapadá. Tak zatím bye

Žádné komentáře: