pondělí 17. listopadu 2008

TAK ZAS JEDNOU NĚCO :o))

No jak tak koukám, ňák sem ten blog začala zanedbávat. Ale nebudu se omlouvat (kdo to chce?), nic, je to můj blog a já si budu psát kdy chci a co chci :D.
Spoustu věcí sem chtěla napsat poslední dny, spoustu věcí už si nepamatuju..
Začnu mým slavným dance teamem. To se celkem rozjelo. Trenérka je nějaká nervní, mj. nám říkala, že jejím snem je mít sehraný a perfektní team. No, já toho chci :D. Seřvala nás, že chodíme dýl, že začátek je v 6:00 a ať to dodržujeme. Já sem ráda, že se tam dohrabu do 6.15 a nejsem sama..
Včera sem byla s Adrianou a ještě jednou holkou nakupovat, bylo to fajn, prošly sme pár obchodů, pokecaly..
Dneska mě vezla Adriana do školy a bylo hnusně, zataženo.. vůbec sem nad ničím nepřemýšlela, jen šla a najednou mě napadlo: What a fucking day. Ale nakonec tak hroznej nebyl, obědy teď trávím s Brazilkama, s Erin sme se jaksi nepohodly. Což mi nevadí. Budu se seberealizovat u jiných :D.
Včera sem pár lidem do ČR poslala dopisy (mami, můžeš začít slavit :D) a zjistila sem, že jak teď v ruce píšu jen anglicky, měla sem úplně problém to napsat v češtině.. ne jako myšlenky, ale nějak mi nešlo psát.. až se vrátím, koupím si Písanku :D.
Haha, mě tady baví, jak ty učitelé (ne teda všichni, ale většina), mají takový "respekt" ze studentů :D. Třeba dneska na matice, zbývaly dvě minuty do konce a jedna holka řekla učitelce, ať je rychlejší, že za chvíli končí hodina. Učitelka Ooh yeah, I´m so sorry!
Jo musím se pochlubit, že na Government mám za konci prvního quarter B+, lepší známku má jen šest lidí, celkem je nás 35. Jinak mám Áčka. Nj, jsem holt nadměrně inteligentní dítě :D.
Dneska sem šla domů jen ve světříku, je hezky, sluníčko.. a dělala sem fotky na photography. Muela sem vyfotit pohybující se objekty, tak sem fotila auta. Krapet sem se bála, aby mě někdo neseřval, jednou se mi stalo, jak na mě jeden řidič zařval: Are you fucking kidding me??!
Dneska mi Marta hlásila, že už máme na zimu dohodnutou Kanadu, lyžování. Ale říkala, že se jí moc nechce, ona totiž nemá ráda zimu a ještě strávit na svahu celý den.. prý se ráno od ostatních odpojí, chvíli si jezdí sama, pak jde do hospody.. opaluje se.. letos bude mít jednu milou společnici :D.
Dneska další skupinka na ceramics začala točit na kruhu, bylo to celkem vtipný, jedný holce ta hlína odlítla :D. Mě to jde nejlíp. Nj, už sem profík :D.
Na english si máme sami vybrat knížku, kterou budeme následující měsíc číst. Výběr má pár pravidel, já chci číst Lolitu, to zkonzultuju s učitelkou, páč to nesplňuje všechny pravidla :D. Spíš teda porušuje :D.
OK, tak to je pro dnešek všechno, ňák mě víc momentaláně nenapadá, mám pár skrytých myšlenek, který sem ale psát nechci.. tak se mějte :o).

Žádné komentáře: