čtvrtek 8. ledna 2009

BRAZILCI

Tak nejdřív vám napíšu o této národnosti, protože to souvisí se vším, co sem tam dělala..
První věc, brazilci mají strašně silný přízvuk v angličtině. Nemyslím Camilu, její ségru.. prostě ty mladší.. člověk musel fakt pozorně poslouchat.. když sem jednou s Camily tetou telefonovala, absolutně sem jí nerozuměla.. říkám I dont understand..where are you??! ona: come here, where i am.. tak s nima to není nějak slavný :D. V autě měli pořád puštěnou tu jejich šílenou hudbu, která mi za krátko hoodně lezla na nervy.. naštěstí to vyřešily moje sluchátka a mobil :D. Jo, hned při přivítání se objímají a líbají.. což mě od někoho bylo opravdu hodně nepříjemný. Někdo totiž nevypadá zrovna moc kultivovaně.. chovají se jak opice.. a občas i vypadají.. další věc, nejsou organizovaný, občas se chovají nepochopitelně.. pamatujete, jak sem psala o našem výletu na pláž, kde jsme hodinu jezdili po pláži autem a nevystoupili sme?? Popíšu vám další výlet. 26. prosince jsme se vydali do NASA. Říkám si, joo super, tam se fakt těším. Po třech hodinách kodrcání se v autě (btw. řídí jak prasata.. najednou jedou po krajnici, pak rychle cuknou volantem, aby zase byli na silnici.. nikdo mě nemusel přemlouvat k bezpečnostnímu pásu :D) jsme dorazili do vytouženého Space center (NASA :). No, nutno dodat, že sme z baráku vyrazili až ve 12 h. Marta na mě, když sem s ní volala: Proč nejedete proboha dřív?? Říkám mě se neptej, taky to nechápu.. no nicméně, když ta banda devíti brazilců a mě došla k těm budkám, kde se kupují lístky, tak to začali studovat a o něčem portugalsky žvatlat (tomu se nedá říkat mluvení). Já už sem pořizovala první fotky a byla sem úplně excited, že tam půjdem :). Potom na mě Carlos, Camily strejda: jedeme domů, protože bysme na to měli málo času. Vzmohla sem se jen na: Kdy sem teda pojedeme?? On: maybe later... říkám dobrý no.. tak sme nasedli do auta a zas sme jeli.. cestou se zastavili v nějaký čínský restauraci. Tam sem nic nejedla, oni mají "oběd" kolem 15-16h. odpol., tak já už sem ho dávno měla. To byla věc, která mi tam taky dost vadila. Cestou sme se ještě zastavili na půl hoďky na pláži, a pak domů.. U benzínky se mě jedna brazilka zeptala: Did you like this trip? Na to sem jen něco nesrozumitelně zabručela :D. Nakonec sem tak dlouho říkala, že chci do NASY, že sme tam nakonec poslední den mýho pobytu jeli.. a dokonce jsme vstoupili dovnitř :)).
Marta říkala, když sem jí takhle o nich vyprávěla, že se jim asi v tom horku mozek asi nestačí úplně vyvinout.. není to tak od věci, bych řekla :D.
Ale zas abych je tady jen nepomlouvala.. přes to všechno sou to hodní lidi, vřelí (holt někdy až moc), mají prostě svojí kulturu, se kterou žijou na Floridě.. já sem moc ráda, že sem tam mohla být, že sem mohla poznat další národnost. A to se dá poznat jen v případě, že s lidma žijete. Dovolená v Řecku vám toho moc neřekne :D. A už mám pozvání do Brazílie :D. A řekli, že až budou v Praze, že mi zavolají..
Tak to je pro dnešek všechno, jdu hodit svůj mobil do řeky, páá :))
Btw.: zítra se těšte na článek (spíš fotky) z Disney worldu, The maaaaagic kingdom :).

Žádné komentáře: