úterý 13. ledna 2009

I CAN´T STAND IT...AND ´EM...

Já mám poslední týden ponorku.. a co víc, mě ty lidi začínají štvát (haha mami, sis říkala, kdy to přijde, vidď :D). Mě prostě přijdou někdy úplně vypatlaný. To, jak učitelé se jim ještě omlouvají, když o 5 minut přetáhnou, to, jak připomínají různý due dates pro assignmenty... to je úplně směšný. Jo, líbí se mi, že sou víc otevření, že na rovinu řeknou, proč nebyli ve škole, třeba teď máme supla na US history, protože její táta má stroke.. nezapomenu, jak loni ve druháku chyběla měsíc naše učitelka a bylo šilený secret, co jí bylo.. skoro nesnědla toho, kdo se zeptal.. aspoň sem ale konečně vlezla do toho tancování..sice má teda problémy doučit se ten kus, na který sem nebyla, už na state compet, ale už je to tam lepší. Dneska sme dostali papírky, kde byly jména a losovaly sme.. každá si vytáhla nějaký jméno a uděláme pro tu, kterou sme si vytáhly, photo book. Což je fakt moooc hezký. Já sem si nejdřív vtipně vytáhla sebe :D. Allyson, že to můžu dělat pro sebe :D. Tak na druhý pokus mám Natalé, kapitanku týmu..což si fakt dám záležet. Tato holka fakt tým skoro postavila, je pravá ruka trenérky Carol, bez ní by náš dance team vůbec nebyl to, co je.. tak to si s tím dám záležet a ještě ráda, je to hodná holka. Kdyby ste měli nějaký originální nápady, co dát do knihy, jak jí udělat a tak, budu ráda.. teď je mi jasný, že jí budu nenápadně na soutěžích fotit :D. Aspoň ale konečně začnu pořizovat na soutěžích fotky. Což mi připomíná, že sobotní soutěž se nekoná. Jo a v pátek přijede Dáša. Sem v Americe tak otevřeně říkám, že jde na plastiku prsou :D. Nic ve zlým, posledně sme po sobě neštěkaly. Na english mám za úkol básničku..bože.. já fakt nejsem poetická duše, v češtině, která je tak pestrej jazyk, natož ve striktní angličtině.. je to tak, že sme dostali včera papír s kolonkama, Yesterday, Today and Tomorrow. Přičemž yesterday může být včerejšek nebo třeba doba dětství... což sem dělala dětsví. A kolonky: Toys/Games, Admired/Loved, Read/Watched, Hated/Feared, and Dreamed of ....... a z těch věcí udělat do každého období básničku.. no to sem na sebe zvědavá :D. Jo škola mě taky štve.. buď se nudím, tak si říkám, proč tam vlastně chodim a nebo sou úkoly, tak sem naštvaná, že něco musim dělat.. si holt nevyberu no :-/
Už zase spím ve škole.. na health.. ten předmět vystrčím, mě to nudí. Já se prostě nebudu ještě navíc učit o alkoholu, drogách, HIV, a jak na to můžu umřít.. to mám v ČR od základky takový pitomý přednášky, ještě na to chodit dobrovolně..to fakt ne. Dám si buď study hall nebo kreslení.. což budu mít uměleckých předmětů jak sviň... dneska mě ani ta ceramics nebavila :D.
Tak zatím pa, lepší zprávy nemám :D.

Žádné komentáře: