pátek 9. ledna 2009

DISNEY WORLD

Vyrazili jsme ráno kolem 8h. Těšila sem se tam hodně, protože to i bylo první známý místo, který na Floridě uvidím.. Všichni sme měli na sobě kraťasy, ale když sme vystoupili, zjistili sme, že je zima, tak sme natáhli džíny a svetry :). Po zakoupení lístků, dokonce ještě nebyla ani taková velká fronta, sme nasedli na takový vláček.. a za chvíli sme zastavili v The Magic Kingdom :).
opravdu umím otočit fotku :)) jen se to při nahrávání převrátilo, nevim proč

nááádhera :)

byli umělí

taky umělý :D

mají tam myslím pět tématických parků.. Tomorrowland je jedním z nich

jo auta byly dobrý :D tady se mě zrovna camila pokoušela vyfotit :D dole byla taková jedna úzká kolej a sama sem si dávala plyn, točila volantem.. no byla sem jak zfetovaná :D nějak to nešlo.. ale byla to sranda, to sem si fakt užila

camila, já a její ségra Carol

a už večer..

to bylo naprosto kouzelný...

a pak přišel mega ohňostroj :)

jedna z věcí, co sem si tam koupila :)) už to mám v Portlandu :))


Disney world jsem si užila, tam se mi fakt líbilo, ale bohužel nemám tolik fotek.. ale Camila mi je pak dá na flashce, co má ona, tak budu mít víc. Z fotek se to ale holt nepozná, jaký to tam je.. ale aspoň něco :)


Žádné komentáře: