středa 14. ledna 2009

...SUCH A STRANGE DAY...

Dneska ještě pořád nepřišla učitelka na us history, jak měla nemocnýho tatínka, tak jí dneska umřel.. a ve špatným stavu má i maminku, což je mi jí líto.. takhle rychle za sebou a vůbec..:( a dneska, když sem přišla domů, tak sem se ze seznamu.cz dozvěděla, že umřel Jan Kaplický, což mě překvapilo.. na jeho chobotnici asi nikdo nezapomene :). Tak po nepříliš veselém začátku, jo ještě Marta spadla ze židle, tak má něco naraženýho, vám napíšu něco z jiného soudku.. víte, jak sem byla na Floridě, tak ta holka, jak sem k ní chodila na net doma, si potají od kamaráda-profi, nechala dát piercing do jazyku.. to jí po delší době začalo hnisat, tak musela s pravdou ven. Prej má celou hubu oteklou, bílou.. no proboha :D. Jako když si nechám dělat něco takovýho, tak to aspoň doma oznámím...to, jestli bude souhlas nebo ne, mě zajímat nemusí :D. haha.. a taky bych si prověřila osobu nebo salon, kde si to dělám...njn
Dneska sem zas měla zásek, nějak mě všechno štvalo.. ale teď nuda asi moc nebude, přijede Dáša, ježis mami pomoc, na dva tejdny!!! :D netěším se a posledně sme spolu dost dobře vycházeli, tak to snad bude OK. Potom chci jít někam o víkendu s Erin, tak to snad vyjde.. na konci ledna budou finals (zkoušky na konci semestru). Lidi o tom dost mluví, na facebooku si přejí good luck :))... no snad to nějak vyjde..zítra chci o tom mluvit s učitelkama na political science a na matiku..předmětů, kterých se celkem bojím..
Dneska sem usnula na photography.. jako včera na health..nejhorší je, že mě se zdají i sny :D. Včera se mi zdálo, jak padám.. sem málem vykřikla, úplně sem s sebou švihla :D. Vtipný bylo, že včera na konci hodiny English učitelka budila jednu holku :D. Ale ta učitelka je fakt v pohodě, sme se tomu zasmály :)).
Tak zatím paa, mějte se krásně, zítra uvidím, jestli se ozvu, musím dělat knihu na photo, pak úkoly na government, který nám zadají zítra..a matiku musím dělat..a protože sem lempl(ale jak říkala moje učitelka na základce, že lemplové se dělí na pár druhů..já sem ten chytrej :))jdu se dívat na film :D..

Žádné komentáře: