středa 7. ledna 2009

TAK UŽ SEM ZPÁTKY

V úterý brzo ráno sem se vrátila z Floridy. Následující dny sem chci napsat pár článku z Floridy, jako Disney world, NASA apod. Vrhnu se na to nejspíš v pátek, zítra to asi nestihnu..
Jinak dneska sem se nudila na Photography, tak sem si pomocí kalendáře v mobilu spočítala, že sem tady 149. den a za 149 dnů bude 5. června, kdy má teoreticky přijet moje rodinka.. takže jakoby přesně v půlce :). No dneska mě to ve škole vážně nebavilo.. nějak mě všechno a všichni štvali... když ty Amíci se oblíkají jako bezdomovci, ne teda všichni, ale většina, a vůbec se na to najednou dívám z jiný stránky.. ale tím, jak se to přehouplo přes půlku, tak sem ráda a chci si ten půlrok užít.. dneska sem viděla na tašce jedný holky citát: Začátek už změnit nemůžeme, ale konec si vytváříme sami. Což je pravda :D. První půl rok se nevyvinul tak, jak bych chtěla, tak se budu snažit zapracovat na tom, aby to bylo mnohem lepší..taky mě čeká víc akcí, na konci ledna winter ball, pak příprava na state competition, v únoru si můžu trošku změnit rozvrh, což udělám.. třeba Health mě fakt nudí.. už si přijdu zdravá až až.. :)), chci si udělat řidičák, s Martou možná pojedeme do Washingtonu D.C., Kanady, Seattlu...., potom dlouho očekávaná state compet, pak PROM, graduation a konečně příjezd rodiny.. a to ještě nemluvím o semestr testech, který mě čekají na konci ledna a pak na začátku května.. Ty teda nechci :D.
No tak já končím, až bude víc času, napíšu ty slíbený články a hlavně sem hodím fotky..což možná dám na rajče, aspoň bude mít moje Kačenka radost :))
Jo a ještě mám jeden plán..ne teda v USA.. už doma :)) (dotyčná osoba vííí :))

Žádné komentáře: