úterý 20. ledna 2009

TUESDAY.. 20. ... JANUARY.... OBAMA.. A ILONKY SVÁTEK...


Ha, dneska prostě ten Obama..nebudu k tomu nic moc psát, nemá to cenu..pro Amíky spása, každej ooo, blýská se na lepší časy.. někomu sem řekla: You hope... dívali sme se v auditoriu celou první periodu a půlku druhý.. já sem usínala.. ráno v tělocvičně byla zima jak v prdeli a celý den sem zmrzlá na kost, nevím proč.. potřebuju se nějak zahřát :D. Nee ale zpět k tý akci..já byla tak utahaná, že sem fakt možná skoro spala.. no nediv se, vstávám v hříšných 5 hodin... V TV lidi brečeli, ve škole sem tleskali (množné číslo neberte doslova :)), vstávali..občas sem se taky přinutila :D... prostě tím žijou..ale nedivte sem, Bush pos**al co mohl, tak jen doufají..to jim koneckonců nemůžeme mít za zlé... kolikrát i padnul Amen..nj..pak sme tu slávu dokoukávali ještě na government.. když sem chtěla mluvit s učitelkou o mým závěrečnýžm assignmentu, řekla mi jen: Přijď zítra, dneska není vhodná doba.

Jo pak sem mluvila s učitelkou na matiku a řekla sem, že se trochu bojím finals.. a ona ať ne, že to není tak velká část, že určitě prolezu, dont worry about it..tak jo, nebudu se strachovat :)) do your best mi řekla.. no, jak se znám, toto pro mě v překladu znamená (když si to ještě upravím), že se na to skoro vykašlu..prostě dont worry, be happy :D

Jinak už v noci mi chodily přáníčka k svátku, všem děkuju :-* Když jsem přišla domů, našla sem u mýho PC dva balíčky, něco sem dostala od Marty a něco od Dáši, fakt mi to udělalo radost!! Přikládám fotečku a jdu něco dělat..cosi..

Žádné komentáře: