pondělí 26. ledna 2009

PONDĚLÍ

Dneska učitelé na všech hodinách mluvili o finals, které jsou od zítřka do čtvrtka, v pátek nemáme školu. No ale přejdu k tomu zajímavějšímu. Dopoledne mi přišla smska od Dany, že se v Portlandu v jednom klubu střílelo.. že to ví, protože to byla party exchange studentů. 7 holek zraněných a jedna těžce. Ptám se jaký klub.. když mi řekla jméno, hned jsem věděla.. tam jsem taky dřív byla. Byl to ale fakt hezkej klub, ne žádnej pajzl.. pravda, že 80 % tvořili černoši, ale proč je odsuzovat, žejo.. No tak taková perlička :)
Jinak dneska večer půjdu do tý optiky za manažerem, s Paulem a snad i s Martou. Dáša mě teď zas pěkně sere, dneska na mě dvakrát vyjela, já sme jí to teda vrátila, ale stejně.. nemám náladu se s někým hádat, proč si přidělávat problémy. Tak se snažim si to moc nebrat, ale bude tu ještě necelý dva týdny, což mě děsí.
Dneska sem dostala zpět na english ty básničky, co sme psali, tak až bude čas, tak vám sem moje výtvory hodím.
Tak já pádim, trošku se na ty finals připravuju..zítra máme jen první a druhou periodu, jedna trvá hodinu a půl, konec je v 11:30, pak mám u mýho lockeru sraz s Erin..tak zatím páá, mějte se krásně, zejména vy tam v mé krásné vlasti, České republice! :-)

Žádné komentáře: