středa 1. října 2008

ACH JO

Poslední dobou mě to štve doma. Co přijela Dáša, je to jiný.. takový odtažitý. Jak tady opravují ten dům, tak se pořád baví o dlaždicích, koberci ... včera mi Marta na mojí školu řekla (víte, jak mě to trápilo), ať to neřešim, že je to jedno .. a že když budu mít diplom, že sem můžu na college. Furt otravuje s tou pitomou college, já až odsud odjedu, tak se nehodlám vracet. Dáša mě pořád poučuje, tím jejím nepříjemným hlasem.. prostě už druhý večer je mi fakt smutno, nemám to ráda doma, to i tu školu mám už radši.. Marta s Dášou chtějí jít v sobotu nakupovat, tak ať jdou, já s Dášou nikam nejdu. Ta tady pořád u jídla říká, že nesmí přibrat a přitom si nandá porci jak pro dřevorubce..tak ať to aspoň neříká, já na to nejsem zvědavá a drobeček to taky neni. Prostě ať vypadne, sere mě tady úplně nejvíc!! Zítra, až skončí škola, tak tam ještě chvilku budu a pak půjdu pomalu domů.. fakt mám krizi a už to nemám ráda ani doma, přijdu si tu jak cizí.. navíc jak na mě řve ta kráva, ať se jde vycpat, nejsem na ní zvědavá. Na nikoho nejsem zvědavá!!!!

Žádné komentáře: