pondělí 20. října 2008

UPLYNULÉ DNY ...


... mě nebavi(lo) psát.

Takže minulý týden jsem dostala dopis od toho chlapa, co byl u nás na škole (Wilson high school) a měl tu prezentaci o college St.Olaf v Minnesotě. Jak sem tam šla kvůli tomu "Čechovi", pamatuješ? Napsal toto:

Ilona -

It was wonderful to meet you at Wilson! It seems like St.Olaf would be a good school for you and I hope you will consider submitting an application. Let me know if you have any questions.

Thanks, j m é n o a m a i l


Hezký :o)). To mě potěšilo.


Tento týden je ve škole Fall Spirit Week. To je takový special týden před velkým čtvrtečním zápasem (před kterým jdu s tou partou lidí na dinner) a před pátečním Homecomingem. Homecoming: ač téma bylo (nebo je.. nvm) Disturbia, na Homecoming se půjde v halloweenských kostýmech, jak mi dneska řekla Erin. Říkám, že nemám žádný kostým.. a není čas si ho na ten homecoming ani koupit, když je teď v pátek. Tak nakonec mi ho jedna holka půjčí. Je to cosi s křídlama, co jsem pochopila, asi nějaká víla z pohádky či co :o)). Přesně jáá :D. A Erin mi řekla, že se spolu nalíčíme na Homecoming. Asi si seženu umělý řasy :o). Ale na Halloween už si pak koupím svůj. Což mi připomíná, že mám na Halloween dvě nabídky:



  1. Trick and Treat with Erin: co to je? Jednoduše: s partou se chodí po domech a sbírají se sladkosti.


  2. Halloween party with Kaithlynn: co to je? Tak nejdřív vám oživim Kaithlynn :D. Je to ta stejně stará holka, češko-američanka, jak jsem se s ní párkrát sešla a rozumím si s ní.

Tak pro co se rozhodnout? Já bych radši na tu halloweenskou party.. ale zas ta Erin je na mě fakt hodná.. dám to sem jako anketu a prosím hlasovat.


A témata na tento týden, Fall Spirit Week:


MONDAY: HIPPIE DAY AND TIE-DYE


Batikovaná trička, čelenky do vlasů, volná móda, volný život.. takový byl dnešek. Spíš měl být :D. Moc lidí to nevědělo.. já sem chytře napsala v neděli večer Erin, jaká jsou témata.. poněvadž nemám batikovaný tričko, tak ona že mi jedno půjčí. Večer přijela, já jsem jí dala český borůvkový koláč a včera a dneska mi děkovala, že je strašně dobrej :o)) a že mi přinese chocolate cookies. Já sem jí totiž asi před měsícem říkala, že jsem ještě neměla cookies :o)). Se divila, takový hřích, bát v Americe a nemít americký cookies :D. Ale zpět k tématu.


TUESDAY: TWIN DAY


WEDNESDAY: CLASH DAY


THURSDAY: CLASSES COLOURS. Barvy tříd, senioři mají bílou a zelenou. Super, bílý kalhoty a zelený triko :o)).


Jsem zvědavá, kolik lidí to dodrží..


A FRIDAY není škola a je homecoming, 20-23h.


Naše škola vypadá jak jedna velká dýně.. všude výzdoby :o)). Ale je to moc hezký, pokusím se vyfotit.


Teď mi ve škole dělá problémy Government. Mám teď C a chci si to přinejmenším udržet, abych si nebalila kufry domů, jinak je mi jedno, jaký tady budu mít známky, prostě C a lepší no.. Navíc mám ještě doma nějaký problém, ale to tu psát teď nebudu, ani si to nechci připomínat.


Zítra mám test z US History, to můžem mít notes, aspoň tak.


Alebra, to chybí učitelka.. min. týden poslední dva dny sme měli jakousi megeru, taková koza od pohledu.. a dneska takovýho chlapa, nápadně mi připomínal učitele ze ZŠ (ani látku sem nepobrala, ale to byly slovní úlohy no).


V ten čtvrtek (už se mi vybavuje jako první thursday.. a to doma mluvíme česky a i přesto "blbnu") je před zápasem ve škole assembly schedule, kdy se bude povzbuzovat hráče amer.fotbalu, cheerleaders, dance team, různé hry, band.. trenérka Carol (jo včera nebyl trénink, v tu neděli odp., protože jí nebylo dobře nb co) mi dnes řekla, že maybe budu vystupovat.. což mě zklamalo, celkem sem se těšila, ale ve finále sem ráda: dnes sme se učily další kus sestavy a navíc stále neumím piruety!! Kterých je celkem dost.. no nicméně za týden v pondělí na tom Fall festivalu vystupuju stopro. Snad nebude hnusně, v tý sexy pláštěnce nechci tancovat :D.


Tak toť zatím vše, jdu na ty notes pro history.. veřejný tahák, to miluju.

Žádné komentáře: