středa 8. října 2008

BOLEJ MĚ NOHY

Ráno sem zaspala, vstala sem v 5.40, bože, taková pozdní doba :o)). Ale pozdě (zas tak) sem nepřišla, jedna holka měla narozky a tak tam někdo přinesl různé muffiny, donuty ... a každé dva týdny se hlasuje o nejoblíbenější nebo co tanečnici. Ta pak dostane domů na dva týdny takovou deku, kde je vyšitý WILSON DANCE TEAM a ještě něco.. celkem hezký, za dva týdny to mám doma :o)). No jinak.. ráno mě trochu bolely nohy ze včerejšího baletu, ale na tréninku to ještě šlo.. děláme novou sestavu a tam je skoro jen balet, samý piruety, skákání.. já tam na to čumim.. trenérka (Carol), mi říkala, don´t worry, že mě to naučí zítra!! Ha, to sem na to zvědavá..dneska sem nemohla skoro ani chodit, jak mě bolí nohy, fakt krutý.. asi se nehnu. Taky sem tam včera skákala pořád dokola a navíc sme dělaly, a i dneska, na zemi jakýsi přemety, tam lítám jak ryba na suchu, sem celá potlučená.. ještě to bude vypadat, že mě doma týrají.
Škola dneska taková nezáživná, sem byla utahaná, na první hodině jsem si div nepodpalovala oči zapalovačem (jako Mr. Bean :o)), fakt šííílený. Na Health přicházím k učebně se zvoněním, dřív to prostě nestíhám a vidím cedulku: WEDNESDAY AND THURSDAY: RM 143. No tak se letěla ty dvě patra, vlítnu do počítačovky a učitel na mě: You´re late!! Ale jako v pohodě.. Na oběd jsem se vykašlala na "předsraz" clubu těch exchange studentů, jak organizuje ta Němka a Švédka a šla sem na Eugeniin club GLOBAL CITIZEN CORPS. Je to teda blbost ten club. U mýho lockeru na mě nějaká holka, Hi, how are you... pretty good... Říkám, odkud jí znám, a pak na mě, proč sem nepřišla na ten sraz. Tak mi došlo, že je to asi ta Švédka.. říkám, že sem dneska nemohla, že mám jiný club. Ona aha ale nevypadalo, že by mi věřila a řekla mi, ať si na zítřek připravim vlajku svý země. Asi se na ně vykašlu, nemám na to náladu.. stejně tam jsou samí Němci.
Na photography sem si povídala s učitelkou, řekla sem si o film, že o víkendu udělám pár fotek. Ona ocenila, že si sama říkám o "práci" :o)). A poprosila mě, abych přinesla nějaké fotky z ČR, že se na ně společně podíváme.
Takže dnešek byl celkem fajn, hlavně ODJELA DÁŠA!!!
Sem utahaná, zítra mám nabitý den, škola, pak jedu do obch. centra do dance shopu a ještě se podívám jinde, ty conversky mi karta nechce přes internetový obchod povolit. A pak pro mě přijede Paul s Thomasem, jeho syn, a pojedeme na nějaký večírek či co Oregon magasine, což je prý nějaký časopis o bytech, stavbách apod... no že bych z toho byla nadšená, to se říct nedá...
Ale v pátek máme ve škole volno, takže se těšíííím :o)).
A POŘÁD MĚ BOLEJ NOHY!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, hele proti bolesti pomáhá, když se hned po tréninku osprchuješ - pak ti neztuhnou svaly. Jinak tělo si musí zvyknout na náročný trénik, tak za 14 dní už tě z toho nic bolet nebude. Samozřejmě čím častěji tancuješ a delší dobu tím si zvykneš dřív. Držím palce.
Káťa