sobota 25. října 2008

SUMMARY

OK, pokusim se v "krátkosti" dohnat události od úterka. Skoro sem to ale zapoměla :D
Zatím nejvíc mám v paměti pátek, který byl opravdu zážitkem :o)). Sestava na assembly se nakonec změnila, místo Come together, kde jsem i já, se tancovalo Kickline, protože Come... ještě není tak dobře secvičený. Ulevilo se mi.. Takže jsem odešla z hodiny government dřív, pomáhala sem holkám a abych byla s nima před vystoupením. Musím říct, že bylo opravdu zajímavý vidět tu podporu školy jakoby ze zákulisí a ne jenom jako divák.. Band se připravoval, zkoušel, koneckonců je to velmi důležitá součást školy a mají to fakt nádherný. Nevim proč tam byly cheerleaders, který stejně nic nepředváděly ve finále.. a bylo tam spoustu dalších týmu, americký fotbal, dance team atd :o)). Pak se tam začaly hrnout davy lidí, já s dance teamem sem seděla na těch předních lavičkách :o)). Nebyla sem sama z týmu, kdo netancoval. Další tři holky byly zraněný. Dance team vystupoval úplně na začátku, hezky to holky zvládly :). Opět obrovský potlesk.. a pak se předváděl band, maskoti, různé sportovní soutěže tam byly.. je to fakt hezký, že takhle lidi ke svojí škole mají takový vztah.. škola se taky snaží, aby tam ty lidi chodili rádi a daří se to, fakt je to něco jako jejich druhý domov. Už se těším, až na assembly budu taky vystupovat, bude to začátkem prosince. To už budu ty sestavy i dobře umět, tak se fakt těším!! A soutěže budou taky nějaký za mnou, tak si to užiju. Večer byl ten velký fotbalový zápas, Trojans s přehledem vyhráli, ale byl to dlouhý zápas, ještě se prodlužovalo.. potkala sem tam spoustu známých, Eugenia na mě ooh Hii, jak se mám, že sme se dlouho neviděly, co je novýho a bla bla bla.. Na konci, když už bylo jasný, že vyhrajeme, tak se celáš kola nahrnula k zábradlí a odpočítávaly se vteřiny do konce a pak všichni běželi na hřiště.. no to byl zážitek běžet v takovým šíleným davu :D. Po skončení se šlo ještě na zmrzlinu.
No a jinak v týdnu.. ale já to sem psát nebudu, za chvíli přijde Kaithlynn a jdeme nakupovat kostým pro Halloween :o)).

Žádné komentáře: