pondělí 13. října 2008

DNEŠEK

No do školy se mi vůbec nechtělo, když bylo volno v pátek.. ale dokopala sem se. V noci se mi zdálo, jak jsem doma a blíží se můj odlet do USA, což je divný, protože někdy bych se fakt ráda viděla na letu směr NY-Praha. Ale zažívala sem úplně ty samé pocity, jako před cca 9 týdny. Zdá se to jako málo, 9 týdnů.. a mě to přijde jako věčnost, co sem vás viděla..
Ve škole to šlo, na history sme v druhý půlce hodiny dostali papíry s otázkami, bereme první kmeny v USA, což je fakt nezáživný, jak sbírali klacky, skákali po zvířatech apod. Byla to tabulka: jméno kmene, kdy se začali vyskytovat, a kde myslím, a nějaký char. rys. K tomu už dlouho pracujeme s článkem, který sme používali i teď. Primitivnost. Jenže ne pro Afričany, Somálce a další.. Chytla sme ve skupině 3 Somálkyně.. po chvilce sem si řekla, že se na ně vykašlu, pořád do toho zíraly a nemohly najít odpověď a udělám si to sama, abych nad tím nemusela dřepět doma. Jedna na mě, ty s náma nepracuješ? Říkám, když se tomu nevěnuješ.. já to chci mít rychle hotové. OMG.
Na gov-t byl quiz.. bože, horor..
Jinak ten den byl v pohodě.. Erin mi říkala, že zítra bude Eugenii s něčím pomáhat.. tak sem si řekla, že si možná na oběd skočím do Subway nebo někam, máme to skoro hned u školy.. Dneska sem si koupila mikinu Wilson High school :o)). Za 20 dolarů, to jde.
Tento týden to bude pohoda, vypadá to tak, př. nápodobně..
Dneska trošku svítilo sluníčko tak doufám, že k nám přijde hezké počasí, co bylo v ČR.
To je k dnešku všechno a za chvíli napíšu o Oktoberfestu.

Žádné komentáře: