pátek 3. října 2008

ZASE PÁTEK ...



moje škola, teď začínám všechno strašně nenápadně fotit mobilem :o))




... a zase fotbalový zápas :o). Takže ráno klasika.. dostali jsme oblečení a tašky. Já, protože jsem se přidala dýl, tak jsem zatím dostala jen černé legíny Nike (jo za 60 dolarů, ale já nic neplatím :o)) a černou Nike tašku. Ta už bohužel na sobě cenovku neměla, ale je dost dobrá, taková ta sportovní..ta se šikne :o). No pak dostanu Nike boty (Nike je totiž asi jakýsi sponzor školy), a tričko s nápisem WILSON DANCE a vzadu je malý nápis, u krku: Pain is your friend (Dřina je tvůj kamarád). Jo a ještě zelenou šusťákovou, tenkou, bundičku..jasně že Nike :o)) (btw. tady se to vyslovuje "naikí"). Pak holky trénovaly na vystoupení.



Na US History to dneska bylo super.. ta učitelka je fakt sympatická, přišla jsem do třídy a ona hi, jak se mám.. a povídaly jsme si o ČR, ona že v 1995 byla v Praze a že je to krásný město, prý strašně krásný (I know..) a že se hodně od té doby změnila, prý byl nedávno v Praze manžel a říkal to. Říkám že je tam mnohem víc obch.center (to mám zmáknutý :o)) atd.. pak ještě třídě říkala, že Czechoslovakia není, že je Czech rep. and Slovakia rep. Že sme byli okupovaný Ruskem.. a pak říkala, že čeština je podobná ruštině. No to sem vylítla a říkám NO NO NO!! Že ruština má úplně jinou abecedu, sem ji to tam vysvětlila.. ach jo, nevzdělanci :o)). Pak jsme diskutovali celou hodinu o včerejší debatě kandidátů na vice presidenta. Já sem se na to nedívala, neměla jsem absolutně čas, dělala jsem 5 tránkový úkol na Health a úkol na History, ale bylo mi jasný, že když o tom chce diskutovat učitelka na english, že bude chtít i víc učitelů..tak jsem ráno Martu vyzpovídala, co tam bylo a tak a přihlásila jsem se, že sem to sledovala :o). Spolu se mnou se přihlásila jenom jedna holka. Je nás ve třídě asi 15.. Tak jsem dostala slovo, jsem se hezky rozpovídala a v průběhu hodiny jsem se i dost hlásila a říkala svůj názor, co se stalo apod. Myslím, že jsem na učitelku udělala dost dobrý dojem, protože po hodině jsem jí dala ten úkol (práce s článkem o Sarah Palin, dělali jsme shrnutí a vl.názor) a říkám, že doufám, že to bude OK. Ona, že si je jistá, že to bude OK :o)). To mi udělalo radost.. Na Gov-t jsme dneska přednášeli ty eseje, co třída začala dělat, když jsem tam ještě nebyla. Tak mi jedna holka z mý skupinky řekla, ať čtu tento článek, druhá tamten..aby každá něco řekla.. no sem měla strach, před celou třídou něco číst.. ale v pohodě, ta holka mi hned řekla congratulation a pak mi ukázala jedničku, takže to taky dopadlo dobře.. no v úterý píšeme quiz z druhý kapitoly, to se bojím.







tady jsou fotky z hodiny gov-tu, za katedrou je učitelka, a druhá fotka, to sem nenapádně mobilem vyfotila tu holku, jak sleduje seriál Navaro (btw. Katko, asi je to japonský)





Pak Health, to sme na konci hodiny psali testík, zase z tohoto týdne, jaké pojmy se brali, a tak sem to učiteli donesla až o lunch time s tím, že sem to nestihla. Já bych to stihla, jenže jsem pár otázek nevěděla.. tak jsem se pak podívala do šanonu. Hezky na to jdu, dokážu využít toho, že jsem exchange student :o)). Ale nebudu mít všechno dobře, pár otázek jsem nemohla najít..




tady jsem vám vyfotila klasický obrázek při polední pauze..




Matika pohoda, jen přes víkend úkoly, Photography..to jsme dostali černobílé fotky a měli jsme si udělat barevnou paletu, no barevnou..prostě 10 stupňů od bílé po černou.. v pondělí nám zkontroluje šanony a dozvím se, jakou známku mám z prvního projektu. Pak jsem se ptala, co bude v tom testu v úterý. Ona na mě, Ilona, don´t worry about the quiz!! (neměj z kvízu strach!). Že je to malá známka a tak..jenže to se mi těžko vysvětlí, když já chci mít všechno co nejlepší...

Na english byla ta diskuse a pak sem šla za učitelkou, protože všichni jí dávali nějaký úkoly..tak říkám co to je..vysvětlovala mi to, já to nechápala, ale nakonec se mi rozsvítilo :o)). Prostě pondělní kvíz z knihy se RUŠÍ, jupííííííí a místo toho máme napsat šest otázek a odpovědět si na ně..to se mi líbí, pohoda :o)). Amíci svojí zemi celkem znají, ostatní teda fakt ne, na mě furt Russia Russia Russia, už mám Ruska po krk!!


Na keramice zas všichni obdivovali můj výtvor :o)) (OK, pár lidí se našlo..I love it!).
Po škole jsem šla za učitelem na Health, jak řekl, že mám přijít, že mi dá list k tomu debilnímu testu. Jenže tam nebyl (rýmuje se debil, ale nejsem sprostá, takže ti nečtěte).

V cafeterii máme symbol míru.. celá Amerika, peace je všude, na taškách, na přívěscích, na šálách ... Je tam i česká vlajka, koukej:






Domů sem jela busem, pršelo... Navíc sem měla strašně moc věcí, učebnice, máme úkoly a v úterý píšeme z Health, Photography a z Gov-t, to mám strach... ještě ani nevím tu známku z prvního testu, a to mě děsí, protože to bylo fakt od oka... a v pondělí mám sraz "zas" a zároveň poprvé s tou Dory, koordinátorkou, po škole a to asi přesunu, protože úterý je jeden z mála dnů, kdy máme nějaký test a musím se na to připravit, pokud nechci jet domů předčasně kvůli špatnýmu prospěchu :o). Což je horší než C+( u nás v ČR trojka).

Doma to byl fofr, maily, večeře, upravit se a už se jelo.. Marta s Paulem a s naší hvězdou jeli taky pryč, protože se vrátila ta Lída z ČR a pozvala lidi. Přišla sem do školy, holky se upravovaly, já tam byla jakoby zbytečně, líčily se samy, ale tak aspoň sem byla s nima.. naše trenérka měla narozenin, prý 60 let, ale to bych jí fakt netipla, spíš kolem 50.. a tak jí jedna holka za nás přinesla dort a měl na sobě baletní botu, hezký :o). Pak si ještě holky zkusily vystoupení a šlo se ven. Dostaly sme průhledný pláštěnky.. být v ČR, tak by všichni říkali věty typu vypadám jak debil, v tom nevyjdu apod.. a ty holky ooh, To je cute (roztomilé), byly z toho v sedmým nebi :O)). Ale hodila se pláštěnka, pršelo neustále!! A ty Amíci oddaně pozorovali fotbalový zápas.. pak jeden kluk spadnul, normálně uklouznul na trávě.. a roztleskávačky a hráči am.fotbalu si klekli na koleno, směrem k "upadnutému" a v hledišti se všichni natočili.. naštěstí sem si nemusela klekat :o)). No Amíci vyváděli, jako kdyby měl každou chíli umřít, a přitom spadnul a maximálně si mohl zlomit nohu... takže po pár dramatických minutách, kdy sem už rostla, protože čas šel nehorázně pomalu a holky měly vystoupení v polovině zápasu, což zbývalo asi 6 minut, jenže s věčnýma pauzama to byla asi půl hodina. Pak konečně vystoupily, jenže byly daleko, mám to natočený, ale není slyšet hudba, na holkách je vidět, že tancujou, ale co, to už je horší rozpoznat..takže si počkejte na video, až budou lepší podmínky :o). To samý s fotkama. Erin jsem dala do ruky můj foťák, naštěstí déšt přestal na chvíli, a já sem mobilem filmovala.. Jo pak mi jedna holka řekla, není v dance teamu, že Grace (členka dance teamu) říkala, že jsem great dancer. Říkám thank you!, a hlavou mi běželo, to to poznala z těch pár pohybů, který sem udělala ??! Ale tak co, talent se nezapře :o)). Pak sem šla s holkama do školy, tam se rozkrájel ten narozeninový dort (piškotové těsto s polevou, takže to bylo i dobrý dokonce) a holky se rozjely domů.. já sem volala Martě, jestli už náhodou nejsou na cestě a bohužel ne, ale že mi zavolá, kdyby vyrazili. Pak sem šla na zápas, předtím jsem si ještě chvíli povídala s trenérkou, ta je fakt hodná, a na zápase jsem hledala Erin a najednou sem se potkala s tou brazilskou exchange studentkou, Camilla, jak je v český host family. Tak sme si povídaly, říkala, že její rodina mě strašně chce vidět, a že bych mohla přijít v neděli na oběd, že budou prvně vařit český jídlo, tak že mě pozvali..řekla jsem, že uvidím, jestli budu mít čas, ale že pokud jo, tak ráda přijdu. Ona že ještě nevědí jistě, zda to bude, ale že si prostě dáme vědět.. no že by mě to nějak uchvacovalo, to ne, ale aspoň poznám líp tu Brazilku a udělám Čechům radost, že náš národ ještě furt existuje :o). Pak mi volala Erin, kde sem..byla celkem fuška se s ní dorozumět, byl tam hluk, ale nakonec to šlo..vzala jsem Camillu a představila jsem jí Erin, byla ráda. Pak zápas skončil, my sme prohráli, což byli všichni zklamaní. Já sem byla ráda, že konečně jedu domů! Připomínám, že stáááále pršelo.. celkem obdivuju hráče a roztleskávačky, i když jim nic jinýho nezbývalo... A koneckonců..je to hezký, že takhle drží při svojí škole všichni lidi..

tady v té sexy pláštěnce :o))

abyste věděli, toto je dance team :o)), jinak zase jim všichni strašně fandili..já tady normálně budu star, když sem v dance teamu :o))

a takhle to vypadalo..




V pátek 10. října máme volno, jupííí, takže jen čtyři dny školy :o)). V úterý už mám konečně ten balet, tak se na to těším! Navíc to bude hezký odreagování po tom dnu ve škole, kdy máme dost testů.

Žádné komentáře: