středa 1. října 2008

STŘEDA

Ráno jsem se probudila a myslela jsem, že je čtvrtek.. škoda... strašně chci víkend!! Volnooo....
No na tancování jsem ještě nic moc nedělala :o(. Na začátku se holky dozvěděly od trenérky, že už jsem regulérní členka a pak jedna holka mě ještě přede všema představila, jsou hodný. Teď trénují na páteční vystoupení, na fotbalu budou mít vystoupení. Napadlo mě to na foťák (mám tam i kameru) nafilmovat a dát to sem.. no uvidí se ještě, jestli to půjde, ale ráda bych :o)).
Pak jsem šla za poradcem, jenže nemohl, měl tam nějaké rodiče, takže mě sekretářka objednala na devátou. Na History to bylo v pohodě, myslím, že tati třída zas tak špatná nebude, i jsem něco dobrovolně říkala před třídou :o)). Probírali jsme am.volby a nikdo nevěděl, co je to debata, tak jsem je musela proškolit :o)). Pak se šlo na internet (já si najela i na mail) a měli jsme najít článek: Sarah Palin, Joe Badin nebo debata.. takže jsem si vzala takový kratší článek a máme napsat odstavec o čem to je, shrnutí a pak odstavec vlastního názoru. Tak něco už mám hotovýho a zbytek dodělám. Měla bych dneska, páč v pátek píšeme ten debilní quiz z english na tu knížku, kterou nejenže nečtu (to nemusím), ja ani nečtu ty výpisky, jak mi poradila.. mě to prostě nebaví, navíc když tomu skoro nerozumim, tak do toho nemám náladu.
Zítra dostaneme opravený testy z Gov-t, to se BOJÍM. Nepřekvapilo by mě ani Fko... V úterý píšeme test z Health, všechno od začátku šk.roku (což je dobrý, když jsem přišla asi po dvou týdnech, musim to zjistit) a ještě máme za úkol asi dvacet otázek z učebnice, která je jen ve škole a nemůžem si ji půjčit domů. Tak to fakt netuším, jak to dodělám.. a ještě je v úterý quiz z photography..ale to je dobrý, protože koncem října máme make-up quiz :o)), což je prostě oprava testu, kdo chce.. joo jinak bych zapoměla, z toho prvního quizu na photography mám 15 bodů z 22. Učitelka mi na to napsala EXCELLENT, jenže mě se to moc výborný nezdá..nj, sem holt věčně nespokojený člověk :o)).
No a teď k tomu poradci.. jako ten už ze mě šílí, ale ať si trhne, chci po něm jenom to, aby dělal svojí práci, tak ať neremcá. Koneckonců, co jsem v kontaktu s ostatníma exchange studentama, tak většina z nich furt chodí za poradcema a taky jsou z nich nervní.. tak tu práci taky nemusí dělat, když je to otravuje..Řekla jsem, že se omlouvám, ale že jsem dostala info., že bych měla mít ještě nehumanitní předmět plus matiku.. on mi teda vrátil zpět matiku místo ESL, což sem ráda, radši budu dělat každý den úkoly, než sedět mezi Somálcema.. ale že nehumanitní předmět mít nemůžu, že už je pozdě a po měsíci se tam přidat nemůžu. Pak se mě zeptal, jestli opravdu potřebuju diplom. Co mu mám na to do háje asi tak říct??! Tak jsem řekla pravdu, že když už tady sem, tak bych ráda měla diplom, že navíc chci jít na tu VŠ v ČR (což už zrovna nechci, ale to vědět nemusí). Na konci řekl, že se dozvím př.týden, jestli dostanu diplom, že se to musí nějak rozhodnout či co a ještě musí sečíst kredity z předešlých let na škole v ČR. Mezi náma.. už si ani nemyslím, že by mi ho dali.. ale tak co, aspoň sem to zkusila.. Jo a pak mi ještě řekl, že tu ESL mi dal proto, že jsem poslední rok v ČR neměla AJ čtyři hodiny týdně. Jenže to řekl až po matice, tak mi bylo blbý říkat, ať mi dá ESL zpátky..no je to zamotaný, proč to dělat jednoduše, že jo..
Na keramice jsme glazurovali, takže pohoda..
To je pro dnešek všechno, víc se mi psát nechce.

Žádné komentáře: