neděle 12. října 2008

SHRNUTÍ

Poslední dny sem nepsala. Proč? Nechtělo se mi a ani vlastně nebylo co... ve čtvrtek ve škole to bylo jako vždy, už si to ani nepamatuju.. jo vlastně sem zažila takový menší dobrodružství.. sem jela do toho obch. centra, kde mají ten taneční obchod. Měla sem plán, kde a v kolik mi co jede.. po škole sem nastoupila do busu a ukázala sem řidičce, kde chci vystoupit a aby mi řekla.. jasně jasně.. tak sedim sedim, pak mi to začalo být divný, měla sem vystoupit na 12nd street. Na 4Oth nevydržím a jdu se zeptat, jestli na mě nezapoměla a jestli ví, kde to je. Ujistila mě, že ví, jo byla to černoška, nic proti černocům nemám jo. Na 66th naštvaně vstanu, to už mi bylo jasný, že sem prostě přejela a jako debil jezdím přes celý Portland. Ona oh sorry bla bla.. se mi omlouvala, což mi bylo na dvě věci. Řekla mi, že pojedu MAX, což je něco mězi vlakem a tramvají. Na MAX zastáce jsem řekla nějakýmu chlapovi, taky černochovi, jestli stojim na správný straně. Prej jo, tak fajn, řekl, že jede stejným směrem, a že já vystoupím stanici po jeho. Tak to bylo v pohodě, celkem. No a večer sem šla s Paulem, Thomasem a Jenny na jakési výročí Oregon magasinu. Nic moc, ale měli tam dobrý tortelliny :o)).
V pátek volno, odpol. na skypu a na icq a pak sem jela do obchoďáku, chvíli sme se potkaly s Danou a koupila jsem si botky Roxy, s kožíškem uvnitř, legíny na tancování a v Holister mikinu, takže fajn.
No a o víkendu sem byla na Oktoberfestu ve Washingtonu, jako stát, v nějakým německým městečku. Report a fotky přidám zítra, bye.

Žádné komentáře: