středa 15. října 2008

NA NA NÁÁÁÁ

Takže..
mám zaplou písničku :o))
No včerejšek, normální den. Ráno trénink, na konci mi Carol řekla, že už objednala pro mě tu bundu atd., tak super. Ve škole block day (periody liché), na history sme měli supl. To byla šílená učitelka, ani jablko sem si nemohla sníst. Šli sme do PC, kde sme dělali current event, hledali průzkum veřejného mínění o presidentských volbách. Na začátku sem to nemohla najít, blbá wikipedia.. vedle mě seděl nějakej africkej černoušek a ptal se mě: Dáš mi svůj e-mail? Říkám si, asi mi to chce poslat, hodnej.. napsala sem to a ještě mu to pro jistotu speluju. Pak: Máš myspace? Říkám mám.. ale už mi to bylo divný.. Pak to dorazil: kde bydlíš? Si dělá prdel ne :D. Říkám neurčitě, 15 minut od školy.. pak jak dlouho tady budu, jak dlouho tady sem.. no prostě prudil. Ale ne, on fakt NE :o)). Naštěstí mám History až v pátek, tak třeba zapomene.. Haha, naivita.. No nakonec sem si práci udělala sama a učitelka to dávala jako příklad ostatním, který pořád hledali. Pak sem využila volného času a koukla sem na mail. Somálkyně vedla mě se dívala na nějakou internetovou stránku, kde jí ukazovali i s videem, jak péct jakýsi dort.. bože :/
Na Health sem usnula.. pouštěl nám nějaký film o fobiích a já byla tááák unavená... ale nebyla sem sama :D.
Oběd sem strávila sama.. tak sem šla do šk.knihovny, kde je internet. Mám tam svůj účet, tak si tam možná stáhnu icq a občas tam na to vlítnu.. skype ne, nemají sluchátka. Tady sem ráda, že se ten počítač aspoň zapne..
Na Photography sem vyvolávala film (jak teď mám to fotografování, tak se tam učím nový pojmy a i když si je třeba přeložím do češtiny, stejně pak používám anglický termíny, takže teď mi bylo divný napsat místo developing film - vyvolávat film :o)). Nicméně.. s tou Asijkou, která je taky seniorka, sem šla s jedním klukem do úplně tmavé místnosti (VYVOLÁVAT FILM). Učitelka na něj, ooh, lucky guy :D. To tam namotal na to kolečko ten film a pak sem společně s Kaileighn (sem dobrá, že si to jméno pamatuju) šly na ty chemický procesy.. shakovaly sme to.. celkem asi půl hodiny v různých chemikáliích (developer, fixer, voda, hypo, ...). Pak to otevřeme..a hle: můj film se má na sobě béžové skvrny a Kaileighnin film se dokonce nevyvolal VŮBEC. I m so frustrated.. no tak sme to ukázali učitelce a výsledek: Kaileighn udělala nějakou chybu v chemickým procesu a mě ten kluk špatně namotal film, dal to úplně k sobě.. takže super no, dělám fotky celý oktoberfest a nakonec vyjde tohle.. se mi omlouval, sorry.. no dobrý no..
Domů jsem šla opět pěšky, ale měla sem žabky, a na nohou se mi udělaly puchýře. Šla sem na ballet class, Carol na mě, co se stalo? Říkám, že mám puchýře. Ona oooh, a že to zná a ať nedělám piruety. Nějak sem to přežila, ale doma sem už chodila jako gorila :D. Jen na vnější straně chodidel :o)). No píšu Erin, ve středu píší Sophies a Juniors ten PSAT test (nejspíš srovnávací test), a já nevěděla přesně, kam jít.. spíš teda sem nechtěla být celý den sama, upřímně řečeno :o)). Píšu, že bych s ní ráda strávila zítřek, bla bla.. ona mi hned odepsala, That sounds fun! a nakonec sme se domluvily, že jí škola začíná v 11.15h. a že v 9.15h se pro mě staví, půjdem vyvenčit jejího psa a pak mě hodí do školy. Bylo mi divný, že jí škola začíná v 11.15h, ale tak je to taky seniorka, tak proč já bych tam měla být dřív, že.. Říkám Martě, že teda pak se po tancování musím vrátit domů. Marta na mě, já bych tam ale být tebou nešla, když máš teď ty nohy a tak.. prostě se jí nechtělo vstávat a jezdit sem a tam. Nakonec sem napsala Carol omluvnou smsku a zůstala ráno doma. A sem za to ráda.. hezky sem vstala po osmý hodině, vyzvedla mě Erin, obešly sme sousedství, povídaly si.. vysondovala sem, že má 19letýho bráchu :D. Pak mě dovedla domů a že za hodinu pro mě přijede. Tak sem vlítla na skype, popovídala si, popsala si na icq... a pak sme jely do školy. Ptám se, to senioři mají od 11.15 jo? Ona že ne, že normálně od osmi, ale že nikdo nezjistí, že přijdeme dýl. Ono většina seniorů se přiloudala až dýl :o))). Šlo se do auditoria, tam sme pak dostali graduation pockets, obálky, kde jsou katalogy na obědnání třídních prstenů (ceny začínají na 250 dolarech), pak ten graduation ohoz, různý děkovný pohlednice, trička, mikiny, tepláky, kraťasy s nápisem Senior, 2009 a tak.. různý balíčky.. prý se to bude objednávat 26.října, říkala Erin. To sem na to zvědavá.. už vidim, jak po Praze budu chodit v triku s velkým nápisem SENIOR 2009.
Erin si zapoměla oběd, tak sem se s ní rozdělila, měla sem s sebou cuscus a kousky kuřete, ohřálo se to v mivlnce, vzaly sme si vidličky a sedly si k nějaký skupince. Byla tam i jedna holka z dance teamu, ptala se, proč sem dneska nebyla, vysvětlila sem. No pak 5th perioda na docházku, a pak hodina a půl v auditoriu, kde byla organizace INVISIBLE CHILDREN, což je jednoduše charita pro Afriku.. z High shools se přihlásí pár dobrovolníků, organizace někoho vybere a skupinka cca 10 lidí jede do Afriky. Tentokrát jeli do Ugandy a nejvíc mě zaujalo, že je tam BAŤA!!! V Ugandě.. to sem koukala :o)). Jinak klasika, HIV, nemají na vzdělání... jim tam pomáhají, staví školu a tak.
Pak sem jela s Erin a s tím Williamem (junior) domů.
Dorazila sme před 15h. a nudim se. Asi si pustím film :D.

Žádné komentáře: