pátek 24. října 2008

HOMECOMING 2008

Teď jsem nepsala, protože jednoduše nebyl čas.. pokusím se to o víkendu napravit :o))
A k homecomingu.. říkám si, jak je zvláštní, že se pocity exchange studentů poměrně dost shodují..
Takže jsem si připravila takový hezký model, fialový šaty, zelený punčocháče a černý podkolenky, doplňky.. Téma homecomingu byl Halloween. Já žádný zatím nemám, tak jsem si smíchala toto. A většinou mi lidi řekli: já nejdu, ale stačí si vzít džíny a triko, to se nosí nejvíc, loni to tak bylo. Jenže v pátek, co jsem znovu vyzvídala, mi bylo řečeno, že halloweenský kostým.. tak a teď co :D. No vzala jsme si nakonec tamten model s tím, že až přijde ke mě domů Erin, tak se jí zeptám na její názor-přece jen už nějaký ten dance zažila. Ona původně, že půjde v kostýmu, jenže si vzala džíny.. ptám se jí: Should I wear some jeans? Ona že jo, že většina lidí bude mít džíny. Tak jsem můj úžasný model sundala a vzala jsem si džíny, bíly triko, baleríny.. a jak jsem čučela, když většina lidí měla na sobě kostým. Musím říct, že mě to fakt mrzelo.. ale tak co, no.. Na začátku tam nebylo moc lidí, tak sme s Erin chodily sem a tam a nakonec Erin uviděla nějaký holky, tak sme se k nim přidaly. Mě moc sympatický nejsou.. ale během večera jsem potkala dost lidí, co znám.. A americký styl tancování? Vyloženě tělo na tělo, a to doslova. Kam ses podíval.. Kluk vzadu, holka vepředu..zní to dvojsmyslně a není to od věci :D. Žádný alkohol. Prý ho tam ale loni bylo hodně. Jak jsem se tak rozhlížela (dost holek se mě na to ptá :o)), tak v průměru sou hezčí český kluci než americký, i když pár světlých vyjímek by se našlo :D. Bylo tam víc, holek, než kluků. Ještě jsem si všimla, že Amíci si hodně věří, mnohem víc než Češi. A písničky? Naprosto vede Katy Perry a její Hot N Cold, pak Rihanna feat. T.I. Live your life a pak Pink a její So what.
Tak já jdu spát, je půlnoc a zítra sem snad hodím další článek, ale nevím, zda bude čas, protože dopol. mám trénink, odpol. přijde Kaithlynn s rodiči a mladší ségrou a já sem s Kaithlynn dohodnutá, že půjdeme kupovat můj halloweenský kostým. Tak zatím bye..

Žádné komentáře: