pondělí 6. října 2008

DON´T WORRY, WE´RE LIVING IN AMERICA

Tak tuto větu dneska prohlásil jeden kluk na hodině Government. Nejhorší je, že oni si to fakt myslí.. prostě pohoda, nic neřešit, we are living in America...
No jinak já to tak don´t worry nemám... ale ve středu - JEŠTĚ JEDEN DEN!! - odjede naše hvězda a bude to lepší. Budu se dívat i na tu naší velkou TV :o)). Teď se jí vyhýbám, co jde. Dneska večer sem dostala úplně chuť si poslechnout Evropu 2, přece jenom mi ten český humor chybí :o). U nás je právě před 22h., tak sem si říkala, že ještě bude Vyndej to a zapnu to a tam Ranní show. To mi ale nevadí :o)).
Na History jsem opět zaperlila, učitelka se ptala, co je league... nikdo nevěděl, jsem plácla group a opět spráávně :o)). Hmm...Pak jsme četli takovej přiblblej článek a bylo tam, že v USA dřív byli vedoucí ženy, že si muži brali jejich příjmění při svatbě, stěhovali se do domu nevěsty apod. A učitelku zajímal náš názor... sem se přihlásila, říkám, že teď to je naopak, bla bla a ona, jestli je to tak dobře. Říkám NOO!! :o) Ale ať je rovnost.. jeden kluk řekl, že bylo lepší, když byli víc nahoře ženy, protože to bylo víc peaceful... sem celkem koukala :o)).
Na Algebře jsme začali dělat látku, co sme dělali na ZŠ v šestý třídě.
Po hodině Photo jsem zašla za učitelkou a ptala sem se, jestli bude test i v darkroom. Ona na mě, co mi říkala? Říkám don´t worry about the test :o)) (jsme přece v Americe). Ona, že mi ten test nedá, že budu psát jen to, co budou mít ostatní pro extra credit. Co to je? Napsat 10 jmen lidí ve třídě, abysme se konečně poznali.
Ježiš teď na E2 zkoumají výslovnost McDonald´s a KFC.. že Mekáče Amíci vyslovují mekdánld a KFC kei ef sí a že kdyby sme to řekli v ČR, že bysme byli za magora.. jdu do kei ef sí... no nic, už mi tady hrabe :o)).
Zítra mám první hodinu baletu, se TĚŠÍÍÍÍÍÍÍM!!!
Tak dobrou :o)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Držím palce s baletem a těším se až ježibaba odjede, konečně pořádně pokecáme přes skype.
Káťa