úterý 7. října 2008

Ú_T_E_R_Ý "_" aneb přesně dva měsíce v USA, na den přesně....

Dneska sem zaspala, to vstávání mě asi jednou zabije.. nebo si zvyknu.. chjo, se musim rozhodnout :o)). Pro co seš ty? :o)
Začaly sme se učit novou sestavu a tu už dělám s nima..ale jak se jim opakují ty různé prvky, skoky, otočky, piruety... hned jim to jde, ale já tam sebou mrskám jak pytel.. ale tak snad se to zlepší, dneska mám první hodinu baletu. Jestli tam neusnu, budu ráda. Zeptala sem se učitelky, jestli je v Portlandu nějaký taneční obchod a je, dala mi adresu, tak se tam vypravím, co nejdřív to půjde. Musím si koupit něco, v čem se mi bude tancovat dobře a v čem mu i nebude ZIMA. V Gym je totiž ráno fakt zima, než se rozcvičíme. Trenérka holky pochvalovala, že vystoupení zvládly perfektně a myslím, že říkala, že na Homecoming bude vystoupení. A pak se bavily o Halloweenu a mě došlo, že hned po Halloweenu je naše první soutěž, jestli tam ovšem budu moc jet, zda se to doučím. To bude celkem mazec.. jo a musim ve škole zaplatit 175 dolarů za to, že sem ve sportovním klubu.
Na History to bylo celkem fajn, na Gov-t sme naštěstí nepsali... uff. Na Health sme psali. Hádej kolik stránek... ŠEST!! Ty jo taková esej ne... samý otázky, sem to musela překládat, abych všemu rozuměla.. naštěstí sem mohla používat učebnici. Tak sem zůstala i na další hodinu, za půl hodiny sem to nemohla stihnout. V tý druhý třídě mě zaregistroval ten kluk z Arménie, si šoupnul stolek k mýmu a nehorázně se převoněl, vůůbec mi nebylo blbě.. Odevzdal to nějak brzo, já až na konci druhý hodiny, celá vyřízená, fakt záhul :)). Thanks baby na mě učitel. Venku se ptám toho kluka, jestli to má hotový a on že ne, že tam skoro nic nemá, s úsměvem od ucha k uchu..no ten je dobrej teda, že si s tím nedělá hlavu..taky bych brala. Takže sem dneska přišla o matiku, což budu muset učitelce ve čtvrtek vysvětlit. Zítra totiž matiku nemáme, je Block day a jen liché periody. Na oběd sem byla s Erin a s Eugenií a ještě s nějakýma lidma. Byl tam Ian, na mě hned jak se mám (už mě ta otázka vytáčí). Říkám fain, on tam ještě něco mumlal, sem se začala smát.. říkám sorry :o)). Ani nevim proč :o)). Joo už vim, on je vždycky strašně nervózní, když se mnou mluví, to se mi zdá vtipný.. no nic. Na Photography psala třída test a mě si vzala učitelka k sobě. Ááá... že mi zkontroluje šanon a fotky a dá mi známku za první projekt.. před tím vytáhla test, co psala třída a začala ho dělat se mnou a u toho mi vysvětlovala, co co je a že takhle je to pro mě lepší, aspoň to líp pochopim a nebudu mít z Photography stresy. Btw. teď sem si vzpoměla, Erin na mě na konci lunch time, jakou mám teď třídu.. říkám photography..ona ooh yeah, that´s cute!! rozumějte, zdá se jí cute, jak vyslovuju slovo photography :o). Na Photography jsem se bavila s jednou holkou, nějaká Korejka či co, ale strašně sympatická, byla i v té skupině na lunch time. Tak si povídáme a já se ptám, co takhle dělají o víkendech, že se celkem nudím tady. Ona si vzala moje číslo a že mi zavolá, že by to šlo př. týden a můžem třeba do kina nebo pod. Tento týden jedu na ten Oktoberfest. No zpátky k učitelce na photography. Se mě ptala, co ost. předměty. Říkám, že mám asi největší problémy s government, že píšeme testy, co v učebnici je na 30 stránek a že je to ta jejich historie a vládní systém, který je pro mě nový a navíc je toho tolik a ještě v angličtině.. ona, jestli mám nějaké úlevy, oproti ostatním ve třídě. Říkám že ne, dělám vše, co zbytek třídy.. tak ať to řeknu učitelce, ptala se koho mám a že mi kdyžtak pomůže, může si s těma učitelema promluvit. Mám jí fakt strašně ráda, trochu mi i přípomíná mamku :o).
Na english jsme se dozvěděli, že př. týden je block day úterý a čtvrtek a ve středu místo block day se neučí, je nějaká akce.. sophies a junioři totiž píšou PSAT test, tak něco bude..sem zvědavá.. učitelce jsem odevzdala další práci k té knize a ptám se, jestli to stačí. Máme totiž napsat nějaké odstavce, kde je vidět třeba srovnání dnešní doby a té předešlé apod. a pak to napsat vl. slovy. Takhle čtyřikrát. Já sem vynechala ta vl. slova a ptám se, zda to stačí a jestli je to OK. Učitelka, že je to správně a co vl. názor. Říkám, že ho klidně dopíšu, ale že to moc nechápu. Ta knížka je nějaká těžká (nečtu jí, ale komukoliv řeknu, třeba i učitelům, co čteme za knihu tak řeknou, že je strašně těžká, natož pro mě, když je v english). Učitelka na mě krapet rázně, že to nemám dopisovat, ať to nedělám, že to takhle stačí až až!! Říkám thank you so much :o)). Na history před hodinou se mě právě učitelka ptala, co čteme za knihu.. a ona, že až se bude číst kniha, co je přeložená do češtiny, tak ať si jí čtu v češtině a pak aspoň budu chápat, o čem si v hodině povídají. Každý den je totiž o knize diskuse ve třídě. To je dobrý nápad.. mami, začni shánět Hamleta :o).
Jinak ta Němka Lilly ještě s nějakou taky exchange studentkou, Švédkou, si založily club pro exchange studenty, nebo tam může přijít kdokoliv, kdo se zajímá o cizí země. Ve čtvrtek je sraz v jedné učebně. Toho jsem si všimla na chodbě na plakátku. A dneska mi ve škole přišel dopis, říkám bože co to je, že by už se vědělo, jestli bude diplom nebo ne??! Nn, ty holky to poslaly všem exchange studentům, ať prosííím přijdeme zítra na předschůzku v lunch time k jedné učebně.. tak ta půjdu, co já vím, třeba tam potkám toho Čecha :o)). Myslim toho druhýho, ne toho Josefa, jak s ním mám Gov-t, btw. na toho sem ještě nepromluvila :o)).
Domů sem jela busem, je zima, 15 stupňů.. navíc sem utahaná a večer si budu hrát na skokánka, tak se musím psychicky a fyzicky připravit :o)). Teď přišla dáša, POSLEDNÍ DEN!!! SNAD!!!

Žádné komentáře: