pátek 17. října 2008

HI GUYS ...

Včera to začalo krutě. Zaspala sem. Paul přišel a říká: už je šest, pojedem? A koukal, jak ležím v posteli.. říkám no to vidíš, zaspala sem a bude mi to teda chvíli trvat. Děsně se divil.. Odpoledne sem si o tom povídala s Martou a říkala, že ona zaspala, ale nebylo jí dobře, tak poslala Paula. Říkala mu, ať se dojde podívat do mýho pokoje (v 5.40h), že vůbec nesvítím. On nešel.. a přišel v těch šest se slovy tak jedem.. jako myslela sem, že mě jebne! No přišla sem o půlhodinu dýl, navíc sem tam předešlý den nebyla, žejo.. ale trenérka říkala holkám organizační věci, tak to tolik nevadilo.. sem se omluvila a Carol že v pořádku, taky prý zaspala :o)). Dozvěděla jsem se, že 27.října vystupujeme na Fall Festivalu, což je kousek odsud. A účastním se i já, bude ta nová sestava.. to mě znepokojilo, ale tak řekla sem si, že to se přežije. Ovšem dneska sem se dozvěděla, že ve čtvrtek myslim 23. října, kdy je ve škole Assembly rozvrh, protože je večer ten zápas před homecomingem, bude vystupovat před celou školou dance team s tou novou sestavou a tudíž i se mnou.. říkám Carol, proboha :o)). Že mě to musí v úterý doučit.. ona, že určitě, a že má čas o víkendu, že přijde ještě jedna holka z týmu, chyběla, tak to taky neumí. Nakonec se dohodla neděla 14h. odp. A nejspíš přijde holek víc. No ale to sem na to zvědavá, bojím se toho čtvrtku..
Včera sem šla na ten exchange club ve škole, potkala sem totiž tu Němku, tak se moc zdrhat nedalo.. nakonec sem tak potkala tu Brazilku Camillu, co je v host family, kde je host father z Čech. Seděla na chodbě ještě s jednou Brazilkou, která tady rok a půl žije, co sem pochopila, tak se sem přestěhovali. Zeptaly se mě, jestli s nima po škole chci jít do pub, říkám, že jo.. hezky se s nima povídalo, pak ta druhá Brazilka říkala, že každou sobotu chodí v 11h. dop. na hodinu samby.. jedna lekce stojí 6 dolarů, tak přemýšlím, že tam půjdu, když budu moct.. Latinu mám ráda.
Dneska sem se dozvěděla, že ve středu máme z US history test. Je to taková blbost, ty první kmeny, co tady byli.. nuda a je to dlouhý.
Jinak celkem pohoda..
Dneska mi ta Asijka Kaileigh nabídla, že ve čtvrtek před tím velkým zápasem můžu jít s její partou na večeři, jak se pořádá v této souvislosti. Jasně, souhlasila jsem :o)). Jinak ten náš homecoming je teda neformální, takže džíny..
To je víceméně všechno, nějak se mi ani nechce psát.

Žádné komentáře: