čtvrtek 30. října 2008

SOMETHING NEW...

V úterý sem měla tradičně mojí ballet class: v autě už sem usínala, po pondělku sem byla totálně utahaná. Tak mi běží hlavou, třeba to dneska není.. ale jak sme přijeli, hned sem viděla, že se tam svítí.. říkám Paulovi, ježiš ta ženská je snad nesmrtelná.. tý je 60 a má elánu víc než já :D. Přijdu tam a Carol na mě, že je tak ráda, že sem přišla, že žádná holka z dance teamu nepřijde. Nedivim se jim, běželo mi hlavou.. Byly tam ještě nějaký dvě holky, učila mě konečně piruetky :o). Na konci už ty holky odešly, tak si se mnou povídala.. říkala, že mě obdivuje, že to pro mě je dost těžký, navíc když mi to vykládá v cizím jazyce. A že pracuju velmi těžce, má ze mě radost.. Říkala, že holky určitě doženu, že v jejím slovníku neexistuje slovo can´t :D. Pak ještě přidala, že tanec miluje, že miluje učení, že za to ani nechce peníze. Což sem ráda :o)). Jo a když sem tam přišla, tak se ptala, jak se mám..říkám I´m so tired! Ona ohh yeah.. a pak proč sem vlastně unavená?! Že jí ten tanec nabíjí, po tom pondělním vystoupení šla spát v 21.30h a nemohla usnout, pořád měla před očima dancers and piruets :D. Mi hlavou běželo bože magor :o)). Ale ne, je hodná a já mám velký štěstí, že mám za trenérku zrovna Carol. Naučí, ale nezabíjí při tom, nebouchá mě pravítkem, jak už sem kdesi zažila .. :D.
Ve škole teď celkem pohoda.. ale poslední týden jsem nějaká utahaná (jak sis Ivet všimla :o)) a tak to občas zalomím na hodině.. včera sem spala 40 minut na Health, dívali sme se na jakýsi film a mě to šíííleně uspávalo. Učitel je v pohodě, ten tam má nohy na stole.. třída taky podřimovala.. Na Enbglish sem spala minulý týden asi dvacet minut, čtvrtek a pátek.. Dneska sem se na government zrovna chystala ke spánku, když učitelka říkala, že musíme využít našeho exchange studenta, ale proč, to mi nějak uniklo.. říkám What? Tak mi to zopakovala, otázka byla, jak moc jsme v ČR informovaní o světovém dění. Tak jsem se rozpovídala, že média nás dobře informují, že máme velmi dobrý přehled a že se to o světové dění zajímá víc než Amerika, tudíž toho víme víc. Chudáci Amíci :D. Pak na mě Tylor, jedna holka, myslim, že seniorka, odkud jsem. A pak se ptala, jakým mluvíme u nás jazykem. Prozradila sem a ona: Oh yeah, that´s because I love your accent :o)). To mi udělalo radost :o)). Učitelka se ještě ptala: kdo ví, kolik má Země světadílů? Z 30 lidí se přihlásilo 8.. Jaké to sou? Vyvolala jednoho kluka, ten začal: North America, South America, Asia.... Australia... a skončil, nějak si nemohl vzpomenout :D. Pak to jedna holka dala dohromady, ale taky jí to chudák dalo zabrat.. připomínám, že JÁÁÁ sem se hlásila celou dobu :D.
No to je pro dnešek všechno, bye

Žádné komentáře: