pátek 26. září 2008

BEAUTIFUL DAY :o))

Takže ráno jsem zase vstávala v 5h., ale šlo to líp, šla jsem spát v půl 10... v autě jsem Martě říkala, že jsem tady strašně utahaná, doma mi stačí třeba 6 h. spánku a v pohodě, ale tady asponň 7,5 h., abych byla něčeho schopná.. Na tréninku to bylo fajn, já teda ještě nemůžu moc cvičit, protože trenérka potřebuje mít lékařskou zprávu o mém zdrav. stavu (mami, asi to má CIEE, viď, a ne Student agency..??). Každé úterý od 19 do 20.30h. budu chodit do taneční školy, jak už jsem psala a k tomu tréninky úterý až pátek ráno ve škole, tak snad je doženu, abych mohla jet 1. listopadu na první soutěž!! Trenérka řekla, že všechno záleží na tom, jak rychle se budu učit.. tak na to dupnu, jen co dostanu tu pitomou lékařskou zprávu!! Jo a holky fakt úžasný, na začátku, po strečinku, jedna řekla, že jdeme do kruhu a představíme se :o). Fakt hodný... Strašně si přeju, abych je dohnala a začala soutěžit!! Sestavy mají nádherý, strašně hezký písničky, úplně svádí k tancování.
Na oběd jsem byla tradičně s Erin a s jejíma kamarádkama, pozvaly mě na Halloween... což už je druhý pozvání (budou obcházet domy, v jakýchsi maskách a dostanou jako sladkosti..) a pak mě pozvala ta Kaithlynn. Ta mi řekla, že ti mladší chodí po domech a dostávají sladkosti a ti starší
(třeba ona..) jdou na party. Radši bych na party, to bude zábavnějsí, ale na druhou stranu si strašne cenim Erin.. potřebuju prostě dva Halloweeny :o)).
Dneska hodně lidí ve škole darovalo krev, především senioři. Já jsem nakonec nemohla, strávila jsem víc než 5 měsíců v Evropě (krapet víc měsíců, no :o)).
Na Photography jsem dokončila svojí fotku, v pondělí jí sem dám.
Na English jsme na druhou půlku hodiny šli do čtyřčlenných skupinek, já tam tak sedím a přemýšlím, ke komu si přisednu :o)), až mi ta jedna holka z dance teamu řekla, ať jdu k nim. Byly tam další dvě holky a jeden kluk, ten mě dokonce už i zdraví na chodbě, vidíte, dělám tady pokroky :o)), čím dál víc lidí ... No už asi týden máme jeden papír, kam máme psát zajímavé úryvky (ve smyslu, že poukazují významně na nějakou věc) a tak jsem myslela, že to je úkol na víkend.. po hodině to jdu ukázat učitelce a ptám se, jestli je to, co chce.. ona že je to úplně správně a že jí to pro začátek stačí. Jsem čuměla.. říkám what??! Bylo mi vysvětleno, že mi budou stačit ty úryvky ze SparkNotes, na které mi dala odkaz, jak jsem včera psala.. a že postupně budu dlat víc a víc, až na konci roku budu na stejné úrovni jako spolužáci.. to je hezký.. jako jsem ráda, aspoň se s tím nemusím tolik s**t (nechci mluvit sprostě, mami :o)). A na nástěnce byl vylepený papír s celkovou známkou, kterou máme.. Nevěděla jsem svoje číslo, tak jsem se zeptala.. pak se podívám (byly tam papíry dvou tříd) a pořadové číslo pět tam bylo dvakrát... jednou C+ a na druhým papíru A+... říkám, to bude asi C... a pak si všimnu těch dvou různých tříd, a co se neděje.. já mám z English A+ :o)). Huráá, máme tady povzbuzení do víkendu, ještě nejedu domů kvůli špatnýmu prospěchu :o). Tuto English ještě měnit nebudu, myslím, že to můžu zvládnout. Ono to není těžký, pro rodilého Američana to je jednoduchý (nb by mělo být), ale já jak si musím něco přeložit, mě zdržuje, někdy nepochopím smysl, ale naštěstí většinou vždycky pochopím, o co jde.
Po škole jsem měla mít sraz s koordinátorkou Dory.. jenže ta koza tam nepřišla. Čekala jsem před Starbucks půl hodiny, pak jsem to vzdala. Těžko byla chyba v dorozumívání, říkala mi čas 3.45 PM a já jí to ještě opakovala..a ve Starbucks, ten, co je blízko u mé škole, Hillsdale, u velké křižovatky.. no budď mi hrabe nebo je úplně neschopná (Marta na ní nadáva co jsem tady v USA).
Tak jsem přišla domů, opět pěšky, doma Dáša.. dneska nás proškolila, že nemáme jíst houby, že zabíjí.. ta nám furt děla nějaký pošahaný přednášky.. na začátku mě to silně štvalo, teď mám fázi, že mě to sice štve, ale už míň, já se tomu směju.. prostě teď o víkendu jí naštěstí moc neuvidím, sobota, to jdu do kina s Kaithlynn, a půjdu se kouknout na nějaké šaty a boty na Homecoming dance, který je př.týden. Vezmu si to pak i na můj Homecoming. Ples má téma džungle, takže zvířecí potisk nebo něco takovýho.. tak uvidím, jestli na něco narazím.
No a večer jsem šla na školní game. Byl to zápas mezi seniorama a juniorama. Přijela pro mě Erin, sama to navrhla, tý holky si cením :o)) a cestou jsme sebraly ještě jednoho juniora, William, takový střevo ten kluk.. Hru jsem moc nesledovala, ale vím, že my senioři jsme vyhráli :o)). Potkala jsem tam i dost lidí, dokonce mě zdraví.. někdo na mě řval, otočím se, a tam na mě mávala jedna holka z dance teamu. Říkám, že ty holky tam mám ráda :o)). Btw. dneska mi jedna holka říkala, že trenérku ráda nemá (ano, mě taky není moc sympatická), ale že holky miluje, že je to tam úžasný. Ptala jsem se Eugenie, jestli už si koupila školní tričko I love Trojans (Trojans se říká nám, žákům školy, každá high school si nějak říká). Ještě se kupují školní mikiny, trička, tepláky.. všichni to nosí. Tak si to taky koupím, fakt to chci a bude i hezká památka, až budu spět v ČR. Jinak jsem si právě všimla dalšího rozdílu mezi školou tady a v ČR.. tady strašně rádi nosí oblečení s logem školy a v ČR jsme se za triko v devátý třídě div nestyděli.. Takže v pondělí mě Eugenia vezme pro to tričko, taky si ho chce kupovat a ukáže mi i další věci.
Příští týden je fotbalový zápas, ptala jsem se Erin, jestli půjde, prý probably, tak taky ráda vyrazím. Už je mi jasný, co tady budu o pátcích dělat :o)).
Tak já letím do postele, jsem utahaná, ale tak nějak příjemně.. a už se němůžu dočkat, až ráno vlezu na icq a na skype a až si přečtu maily :o))
P.S. Zítra udělám houby a Dáše dám dvojitou porci.. MINIMÁLNĚ!!! :-D
Jo a mám z dnešní game fotky.. je sem zítra dám.

Žádné komentáře: