středa 3. září 2008

Za chvíli jdu do školy, tak vám sem ještě něco hodím... pár věcí, na které jsem zapomněla při psaní článků...
V pátek jsem jela s Martou do práce a říkala mi, že na přechodu musí zastavit i psovi nebo kočce, že kdyby je přejela, šla by k soudu ... co dodat, prostě americká mentalita. Stejně kdybych tu kočku neba psa náhodou přejela, tak vyjdu z auta, vezmu to zvíře a odhodím ho pak někam do lesa nebo do škarpy :o)))
Pak mi říkala o starym, že dal svým dětem čas, v kolik se mají vrátit domů a když se do té doby nevrátili, zamknul jim dveře. Dobrý viď ...
Na školu jsem zvědavá, nejvíc se bojím asi toho, když někomu nebudu rozumět ...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak to je nářez, jít k soudu proto, že zajedu micinu....
toho starýho snášíš dobře? vypadá jako hodně zásadovej člověk, jen co je pravda...
Š.