pondělí 1. září 2008

POCITY EXCHANGE STUDENTŮ

Co si takhle píšu s lidma z NYC a co čtu pár blogů, tak hodně lidí to tady nebaví. Stýská se jim, nemají co dělat, dokonce jeden kluk si chce program z ročního pobytu zkrátit na půlroční... Dost lidí štve americká "přetvářka", jak jsou všichni vlezlí, milí, až hrůza... otázkou je, jestli to Amíci jen hrají, že je všechno FINE, nebo jestli tomu slepě věří... já sama mám tady dost divné nálady, jsem náladová až hrůza. Okolí to nedávám znát, ale jeden den mě to tady štve, stýská se mi (to každý den..), Amíky bych nejradši zakopala i s těmi jejich všudepřítomnými úsměvy... jiný den se mi to tady líbí, zdá se mi to super, že tady jsem... Ale zase si zvykám, angličtina už se mi dostala víc do '"ucha", už nebrečím jako na začátku... Taky je tu druhá skupina exchange studentů, co mají plno programu, pořád někde jsou a tím pádem to mnohem líp snášejí a Ameriku si zamilovali... Myslím si, že nakonec všichni budeme rádi za to, že jsme byli tady na tom programu a že se nám třeba ani nebude chtít zpátky do Česka, případně na Slovensko. Však někteří už velmi poutá představa tady zůstat na college, myslím třeba ty, Peťo :o))

Žádné komentáře: