úterý 30. září 2008

Š T V E M Ě T O

to=škola
Ráno sem vstávala v 5h., horor. Aspoň mám vyřízený lékařský potvrzení a od zítřka začnu s nima naplno trénovat. Trenérka už i něco říkala, že mi objedná oblečení dance teamu (to fakt ale nvm jistě, jestli sem dobře rozuměla).
Pak sem šla za poradcem.. přijdu a on: What´s the matter? Na něj čumim a říkám, what about high school diploma? Tak mu to došlo a řekl, že to vypadá dobře, že ho nejspíš dostanu.. super. Vypadalo to dobře, můj rozvrh:
1.perioda: US History (ale ne s Amíkama, pro cizince, kde je english druhý jazyk, ne mateřský)
2.perioda: Government...to se jen přesunulo
3.perioda: zůstalo Health
4.perioda: ESL: English as secong language (samý případ jako u history)
5., 6. a 7. perioda zůstává (Photography, English - klasiká, a Ceramics)
A teď k hodinám..
US HISTORY: naštěstí jsem přišla dýl.. jako samý ty africký černoši, holky s šátkama, apod. Celou hodinu jsme četli nějaký přiblblý článek, kterýmu sem skoro nerozuměla. Upřímně řečeno sem se ani nesnažila. Učitelka dobrá, prý to bude easy.. to možná, ale šílená NUDA.
GOVERNMENT: nikdy bych nevěřila, že to řeknu, ale... CHCI MOJÍ BÝVALOU TŘÍDU!! Tato je naprosto krizová.. psali sme ten test, jako tipovačka.. uvidí se.
HEALTH: to mám ráda.
ESL: NÉÉÉ.... to fakt nechci, Algebro moje, matematiko... tato hodina NÉÉÉÉÉÉÉÉ!!! Jako učitelka tlustá, obličej splýva s bradou, po vyslovení mého jména se zeptala: Seš z Ruska nebo z Bulharska? Říkám, že Česká republika. Prý: tvoje jméno je ale ruské. Říkám what??! sem myslela, že si dělá prdel.. nenávidim tady, když nás přirovnávají k Rusákům. Ono pro ně totiž Evropa = Rusko. Jo a pak ještě jim do toho zapadá Gruzie.. proč asi, že... No a teď k mým spolužákům. Přijdu si jak v africkém doupěti. Nejdřív sem se měla představit, říct něco o Praze a pak se mi ty exoti představili jeden po druhým.. takže Somálsko, Somálsko, Somálsko, Somálsko, Mexiko, Japonsko, Somálsko, nějaká východní Afrika, Somálsko, Thajsko a Somálsko. Co africký doupě, somálský.. CHCI PRYČ, na to nemám nervy.. navíc si vědomosti fakt moc neobohatím, lepší bude algebra. Tento předmět není povinný k diplomu, je to jen doporučení mýho poradce.
Pak mi přišla smska od mámy. Že potřebuju si vzít matiku a nehumanitní předmět (biologie, fyzika nb chemie). Matika mi vyloženě nahrála do karet. O lunch time jsem mezi lidma dělala průzkum, co je z nehumanitních nejlehčí. Prý biologie, což jsem si taky myslela. Fyzika a chemie je tady postrach školy. Jenže poradce odešel pryč ze školy, takže smůla. Prý, že se vrátí asi za hodinu. Nevrátil se ani na konci školy. Tak za ním půjdu zítra..ovšem už si přijdu jednoduše jako debil, se tam můžu do Main office rovnou nastěhovat, jak tam pořád chodím. Můj plán je takový: vyhodit S LÁSKOU ESL a vzít si zpět mojí Algebru milovanou.. a Biologie? Místo Health.. tak uvidíme, ale snad to vadit nebude. Nicméně, musím si pak ještě v ČR pro nostrifikaci udělat maturitu z češtiny.. což mě z počátku naštvalo, ale teď si říkám, že když se vrátím zpět na střední, tak nejen, že to budou další dva roky, ale maturitu budu dělat nejen z češtiny a bude určitě těžší.. takže to tady prostě nějak zvládnu, hlavně když z nich ten diplom vytáhnu!
To je všechno, nemám náladu.

Žádné komentáře: